Prima pagină > Apusul, Atitudine, Video, Ştiri > CÎT DE ÎNVÎRTOŞAT POATE FI OMUL …

CÎT DE ÎNVÎRTOŞAT POATE FI OMUL …

  1. Calin
    2 Aprilie 2008 la 1:11

    Dupa parerea mea politistii chiar nu aveau ce sa-i faca, si de ce, cei care strigau la politisti ca moare, nu faceau ei ceva ca sa o ajute? Cit despre doamna in cauza, e evident ca era speriata, de asta nu a putut sa-i acorde primul ajutor si deoarece cu siguranta a lipsit de la orele de acordare a primului ajutor medical in caz de accident rutier, de la scoala auto. Cred ca in loc de acuzatii ar trebui sa ne intrebam oare cum am fi procedat noi in asemenea caz si oare citi dintre noi ar fi putut sa-i acorde intr-adevar primul ajutor medical.

  2. Radu_moto
    28 Mai 2008 la 12:10

    Daca era speriata nu avea atata aroganta in ea si nasul asa pe sus. Si eu am lovit odata pe cineva care mi-a sarit in fata dintre niste masini (nu era pe trecere) – si daca vreti sa stiti a scapat cu cateva vanatai, la fel casi mine. Cand mi s-a intamplat treaba asta aproape am facut pe mine de frica si tremuram tot. Si dupa ce m-am ridicat si eu de jos m-am dus sa o ridic si pe cea pe care am lovit-o, dar se ridicase inainte mea.
    Pe tanti asta se vedea clar ca o durea in paispe si ca era clar ca avea mijloace sa ‘se scoata’ , astfel ca o viata de om in plus sau in minus din cauza ei nu mai conta.

  3. Radu_moto
    28 Mai 2008 la 12:11

    Apropo, se aude ceva de ancheta sau au musamalizat treaba asa bine ca deja s-a uitat de ea si tanti manageuieste in continuare firma germana?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

