Prima pagină > Apusul, Atitudine, Cultură, Cuvînt Bun, Gînduri, Video > Tudor Gheorghe vs democraţia

Tudor Gheorghe vs democraţia

  1. babi
    28 Decembrie 2008 la 2:58

    da,avem democratie de nici 2 bani,rau imi pare,am iesit in strada „atunci”,am fost si „golan”,iar cand,dupa 13-15 iunie am pierdut orice speranta,mi-am parasit si PATRIA.N-am sa mi-o iert niciodata,buna sau rea,ROMANIA e tara mea.M-as intoarce,dar n-am cum…Bine,gata cu lamentarile.Tudor Gheorghe mi-a placut intotdeauna foarte mult.Imi amintesc a-l fi vazut pentru prima oara,la Ploiesti,unde filma impreuna cu Florina Cercel pentru filmul,cred,”Anton Pan”.Daca-mi amintesc bine,chiar la casa memoriala „Anton Pan”.De cand am inteles ca el nu face parte,ca multi altii,din tagma pup-in…-istilor, il iubesc si il apreciez si mai mult,sper sa ne traiasca intru multi ani si sa vina vremea cand tot romanul va putea asculta ceea ce are de spus,de cantat,liber!LA MULTI ANI TUDOR GHEORGHE! Lui si tuturor romanilor de bunacredinta le urez Craciun Fericit si Un An Nou mai bun! Speranta moare ultima!?!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

