Prima pagină > Atitudine, Cuvînt Bun, Ortodoxie, Ştiri > Mărturia unei creştine despre Marşul pentru apărarea Familiei

Mărturia unei creştine despre Marşul pentru apărarea Familiei

La cateva ore de la terminarea MARSULUI pentru sustinerea familiei autentice, organizat de mai multe asociatii ortodoxe civice, am primit pe mail o marturie din partea unei crestine despre cum a fost la mars, despre cum l-a vazut, cum l-a simtit. Pentru ca este destul de amplu si atinge principalele momente ale actiunii respective, am hotarat sa o public, cu acordul autoarei:

Am fost la marsul pentru o familie normala. Am aflat despre el de pe blogul lui Rafael Udriste. Ma asteptam sa se organizeze dupa modelul ultimilor ani si eram pregatita sa vin. Am trimis informatii si apeluri de participare si unor prieteni, rude si colegi. Am convins doar doi: sotul si o prietena. Peste asteptarile mele! M-am obisnuit cu nepasarea oamenilor, dar asta nu ma mai descurajeaza si nici nu ma mai dezamageste. Stiu cum e lumea si nu ma astept la prea multe de la ea.

A venit ziua marsului. Imi treceau prin cap intrebari cu privire la cine sunt organizatorii, cat de bine intentionati sunt, cat de traitori sunt in ale credintei. Am vazut si emisiunea TV cu Bogdan Mateciuc, dr. Pavel Chirila si Claudiu Tarziu si in loc sa ma incurajeze, m-a dezamagit. I-am vazut nepregatiti sa raspunda crestineste la intrebari si am vazut cat de pregatita cu materiale, intrebari si comentarii era moderatoarea. Lupta era inegala si ma gandeam cat de slab pregatiti au fost sa raspunda provocarilor cu argumentele credintei. M-am intrebat, cine sunt acestia? Sunt ei bine intentionati? Sa ma duc la marsul lor? Si mi-am dat seama ca oricine ar fi ei si oricat de stangaci ar fi, acesta nu e motiv sa nu ies in strada sa marturisesc adevarul. Chiar daca si eu insami sunt la fel de nevrednica si nepregatita. Razboiul a venit. Ne-am antrenat, nu ne-am antrenat, suntem sau nu vrednici, e prea tarziu sa imi pun asemenea intrebari. Trebuie sa iesim la lupta. Ce fel de lupta? O nimica toata: o marturisire a adevarului, a credintei si normalitatii in fata lumii, acum cat inca mai avem autorizatie de la primarie, protectie din partea fortelor de ordine, a jandarmeriei etc. Asa ca am pregatit niste pancarte cu fragmente din Sfintele Scripturi cu referire directa la rolul femeii si al barbatului in ordinea creatiei, si la pacatul sodomiei si plata acestuia.

A venit si ora 17 fara un sfert, eram deja acolo. Se adunasera cam 200 oameni si o groaza de reprezentanti mass-media. Deja eram obisnuita sa ii vad cum se reped sa ia interviu unei babe unui mos mai nebunatic sau oricarei persoane care parea ca nu stie pentru ce se afla acolo. Am urmarit putin amuzata incercarile lor de culegere de materiale mincinoase sau deformate. S-au luat o groaza de interviuri din care, mai mult ca probabil, nu vor aparea decat cateva secvente de maxim 30 secunde. A fost si un mic incident in care organizatorii,  vazand manevrele presei  au incercat sa atraga atentia ca nu oricine poate sa ne reprezinte punctul de vedere. M-am uitat in jur, oamenii continuau sa se adune si am recunoscut aceleasi fete de anii trecuti,  cei veniti pentru prima oara- putin stingheri si nesiguri. Am incercat sa aflu de ce venisera si mi-au spus unii ca un fluturas in cutia postala le atrasese atentia si s-au gandit ca nu e lucru rau sa iesi si sa marturisesti adevarul, normalitatea, valorile noastre crestine milenare. Am vazut multi oameni in varsta, trecuti de 60 ani, femei si barbati. Am vazut o femeie care se tara intr-o carja, batrana, neajutata de nimeni si care a facut tot ce a putut sa parcurga tot traseul. Am vazut si tineri putin stingheri si distrati care nu stiu nici acum daca erau de-ai nostri. Sau poate ca erau seriosi, dar hainele astea caraghioase in care ne imbracam acum, ca doar astea se gasesc, ne fac sa parem altceva decat suntem. Am vazut preoti, mame cu copii, barbati in floarea varstei. Unii erau veniti de la Targoviste, unii din Ploiesti, Buzau sau chiar din locuri mai indepartate, din nordul Moldovei chiar.

La inceput, pana sa plecam in mars, s-au tot agitat organizatorii, ne-au pus sa stam pe randuri cate sapte, sa pastram doi metri intre noi si iar m-am intrebat ce rost au toate acestea. Se pierdea timp degeaba, dar la un moment dat m-am gandit si la ingrijorarea lor. Poate se temeau sa nu ne dezorganizam si sa reactionam aiurea, sa nu compromitem scopul marsului, sa nu dam declaratii nepotrivite. La urma urmei, oricine din noi putea fi oricine si se putea ca printre noi sa se afle si persoane rau intentionate. Vazand atata agitatie, m-am ingrijorat si eu si m-am uitat mai atent la fetele oamenilor. A fost de ajuns ca sa ma linistesc. Simteam ca sunt printre ai mei si parca crestea inima in mine. Simteam o solidaritate cu acesti oameni, desi nu ii cunosteam.

Intr-un final, am plecat la drum. Totul s-a desfasurat normal, organizat, cuminte, smerit. Parca pentru prima oara mesajul nostru era clar si adevarat crestin. Am spus rugaciuni, am cantat cantece crestinesti. Lumea se uita la noi mirata. Mi-am dat seama ca cei mai multi nu stiau ce e cu noi. Nu fusesera informati. Si nu e de mirare. Informarea prin mass media e conceputa in asa fel incat fie sa nu se anunte nimic, fie sa se anunte ceva in treacat minimalizandu-se evenimentul, fie se anunta astfel incat nu intelegi nimic: cine, cand, unde, cum si pentru ce. Inainte ma gandeam ca e vorba de incompetenta, acum insa sunt convinsa ca e mai mult decat atat, de vreme ce parada pederastilor e popularizata cu mult timp inainte si cu lux de amanunte, ca nu cumva sa ii scape cuiva informatia. Iar m-am intristat, vazand nedumerirea oamenilor si manevrele presei. Apoi m-am inseninat. Oamenii ne priveau cu simpatie, primeau materialele si mesajele noastre. Mai erau pe ici pe colo unii care se dadeau inapoi ca arsi. Cei ‘toleranti’ si ‘deschisi la minte’. I-am privit cu mila, caci acum deja stiu ca acesti oameni nu inteleg nimic din ce ii inconjoara, isi inseala constiintele si isi pun toate sperantele in modernismul, ‘libertatea’, ‘toleranta’, ‘egalitatea’ si ‘fraternitatea’ propovaduite de sursele corecte politic.

Am mai observat si printre noi gesturi nelalocul lor. O doamna ii invita pe trecatori sa ne insoteasca. Unii au raspuns cu dispret iar ea le-a dat replica intr-un mod rautacios. M-am gandit: ‘uite cat de nevrednici suntem si noi si cat de depasiti de misiunea la care suntem chemati’. Iar m-am descurajat si iar m-am inseninat la gandul ca ‘om fi noi pacatosi, dar macar suntem ai lui Hristos’. Am simtit o incredintare ca ceea ce facem e placut Domnului si Maicii Sale si ca la o adica, daca va fi nevoie, asa neputinciosi si pacatosi si stangaci cum suntem, vom primi intarire de sus. Si m-am gandit ca poate pentru rugaciunile noastre Domnul va salva cetatea si nu o va pierde.

Cati eram noi oare? Eram destui pentru ca Domnul sa salveze cetatea? M-am uitat si am vazut ca intreaga coloana masura cam 400 metri de oameni pusi pe randuri de cate sapte. Numai in jurul meu am numarat cu usurinta o suta de persoane. Trebuie sa fi fost peste o mie de oameni. Atata din tot Bucurestiul asta de aproape 3 milioane de oameni si din toata Romania de 20 milioane. Ceilalti au griji, telenovele, emisiuni de divertisment, au lucruri mai bune si mai importante de facut. Au targeturi si deadline-uri! Impozite, credite, masini, vile de construit si cate si mai cate. Oare se va milostivi Dumnezeu de noi?

Cand ne-am apropiat de dealul mitropoliei iar m-am intristat. Am traversat o zona aglomerata si soferii ne-au claxonat nervosi caci asteptau prea mult dupa noi sa trecem. M-am gandit: ‘ce oameni! Nu avem nici o intelegere unii pentru altii! Cum de ne mai rabda Dumnezeu?’. Am ajuns si in dealul mitropoliei. Multi au plecat. Am ramas cam jumatate  si am ascultat declaratiile oficiale, am vorbit intre noi, ne-am bucurat de marturisirea noastra, am avut un sentiment al datoriei implinite. Si iar m-am intristat uitandu-ma in deal si intrebandu-ma ‘oare cum vor da socoteala cei chemati sa pazeasca turma si care se dau inapoi si nu doar atat, se si desolidarizeaza? Cati preoti are Bucurestiul si cati au venit? Cati preoti are Romania si cati au fost de fata? Cati din ei au spus macar un mic cuvant la o predica? Cati au binecuvantat aceasta manifestare? Cati s-au rugat pentru binele si sanatatea neamului nostru? Cati vor fi gata sa oficieze casatorii homosexuale cand legea si directivele UE le vor impune ? Oare cati din ei si cati din noi vom fi gata sa marturisim daca va fi pericol de moarte si de prigoana?

Si iar a venit gandul salvator ‘Viu este Domnul nostru! ‘Nu te teme, turmă mică, pentru că Tatăl vostru a binevoit să vă dea vouă împărăţia.’ Daca Domnul e cu noi, cine va fi impotriva noastra?

Roaba lui Hristos, A.

Chişinău, octombrie 2008, Marş împotriva homosexualizării Moldovei

Chişinău, octombrie 2008, Protest împotriva homosexualizării Moldovei

  1. daniela
    23 Mai 2009 la 19:39

    Este emotionant scrisul tau A., roaba Domnului Iisus Hristos Dumnezeul nostru. De cand Ion ne-a zis ca suntem golani, n-am mai participat la niciun miting.
    Ieri am fost mai libera ca oricand in pamantul neamului romanesc.
    Am cantat Hristos A Inviat pe strazile Bucurestiului si parca undeva cateva randuri mai in fata l-am vazut pe Ciprian Porumbescu, luat de brat cu Mihai Eminescu si nu ma mai temeam de nimic.
    Ca sa pot fotografia putin intamplarile mitingului, mi-am prins la gat fotografia parintelui Arsenie (parintele Arsenie Boca).Coloana de participanti a rostit Tatal Nostru, Crezul ,a cantat Cuvinese cu adevarat, Miluieste Doamne , poporul tau…ce fericire mai mare putea sa se intample sa-l putem marturisi pe Domnul.

    Multumim ,Doamne
    iarta-ne
    si ne miluieste!

    Daniela

  2. JC4
    23 Mai 2009 la 23:08

    Hristos a Inviat.felicitari pentru curaj.Intradevar fatucile si fatucii de presa au o predilectie de deturna sensurile unei manifestatii.O bagatelizeaza o ridiculizeaza.De fapt incearca toate aceste lucruri .Uneori le iese miscarea uneori nu.Ma bucur ca totusi incet dar sigur incepe lumea crestina sa se trezeasca.Doamne Ajuta

  3. Un om, Ion
    24 Mai 2009 la 0:15

    relatarea e, in mare, exacta.
    nu-i impartasesc insa autoarei parerea despre cei care au organizat marsul si care, in parte, au fost si la Antena 2. au raspuns potrivit in context.
    Doamne-ajuta!

  4. ioanquixote
    24 Mai 2009 la 14:04

    dumnezeu sa va dea puterea necesara pentru a putea participa la asemenea actiuni de cate ori va fii nevoie , dumnezeu sa trezeasca romania , dumnezeu sa trezeasca omenirea . toti dorim normalitatea dar putini sunt dispusi sa lupte pentru ea . „pentru normalitate” votati un crestin in noiembrie , votati „ioantepes” .

  5. ioana
    24 Mai 2009 la 14:09

    Hristos a inviat!
    E departe Bucurestiul de noi! Insa am fost cu inima atat de aproape! Si Basarabia noastra e departe…dar ea este in inima noastra!
    Va multumesc, oameni buni, oameni dragi!
    CU NOI ESTE DUMNEZEU !

  6. ANTIP MARIA
    24 Mai 2009 la 17:18

    Interesant si adevarat … Nu sunt de acord cu o singura idee
    „Am vazut si emisiunea TV cu Bogdan Mateciuc, dr. Pavel Chirila si Claudiu Tarziu si in loc sa ma incurajeze, m-a dezamagit. I-am vazut nepregatiti sa raspunda crestineste la intrebari si am vazut cat de pregatita cu materiale, intrebari si comentarii era moderatoarea. Lupta era inegala si ma gandeam cat de slab pregatiti au fost sa raspunda provocarilor cu argumentele credintei. M-am intrebat, cine sunt acestia? Sunt ei bine intentionati? Sa ma duc la marsul lor? Si mi-am dat seama ca oricine ar fi ei si oricat de stangaci ar fi, acesta nu e motiv sa nu ies in strada sa marturisesc adevarul. Chiar daca si eu insami sunt la fel de nevrednica si nepregatita. ” 🙂
    Nu vrea sa se supere nimeni , dar cand vine vorba de credinta , nu toti cei din jurul nostru inteleg argumentele noastre , tocmai pentru ca nu cred in Dumnezeu . Cea ce au incercat sa faca cei 3 in emisiune a fost sa vorbeasca pe intelesul tuturor , nu doar a celor ce cred in Hristos . Uneori nu poti arata celorlalti adevarul doar prin prisma unor argumente ce tin de un Adevar pe care ei nu il cunosc sau nu il accepta .
    Moderatoarea emisiunii a ” intins putin coarda ” , era limpede ca dumneaei era ” avocata ” gaylor , aducand argumente ce le putea aduce orice persoana , din orice categorie sociala 🙂 . Nu mi s-a parut bine pregatita , ci rau intentionata 🙂 , facand desigur parte din categoria celor ” luminati la minte ” , a celor care vad homosexualitatea ca pe o normalitate , si nu ca pe o boala ( ce trebuie vindecata ) , care considera ca esti conservator sau necunoscator ” inchis la minte ” sau prost dupa spusele lor , daca ridici spranceana cand vezi o astfel de imoralitate :).
    Dupa cum au mentionat si cei 3 invitati, homosexualii , si nu doar ei ar trebui sa constientizeze un singur lucru – ei nu puteau exista daca familia normala ( traditionala ) nu exista . Dumnezeu nu a zis la doi barbati sau la doua femei ” Cresteti si va inmultiti … ” 🙂 tocmai pentru ca acestlucru e imposibil 🙂 . De multe ori ma amuz si gandesc , „cand vor putea doua persoane de acelesi sex sa se inmulteasca ,atunci au binecuvantare” dar cu ajutorul tehnologiei , al medicinei avansate acest lucru nu mai este imposibil . Dovada de imoralitate – dusa la nesimtire , inconstienta , – a avut-o si reprezentantul gaylor , de la care am inteles ca azi e posibil ca un cuplu dereglat psihic si sexual , sa aibe copii ducandu-se la un cuplu de fete , la fel de „sanatoase „. Cu toate ca nu am o experienta vasta a cum se cresc animalele , mi-am amintit de ce imi zicea mama 🙂 „aveam oi si le dadeam la turma satului , la berbeci ” bineinteles pentru reproducere 🙂 si nu numai . Mi-am dat seama ca aceste persoane ( pe care nu vrea sa le judec , dar nu pot sa nu le spun adevarul sunt un soi de animale , de berbeci si oi 🙂 , cu precizarea ca oita da laptic folositor oamenilor :), pe cand homosexualii instiga la perversitate , desfrau , satanism dus la maximum. Am vazut niste imagini cu ei , la parada si mi-am zis ca iadul e pe pamant , nu e nevoie sa mergem noi la el , pentru ca traim deja intr-un iad :). Cand vor intelege toti acesti oameni ” deschisi la minte ” ca homosexualismul e una dintre cele mai grele probleme ale societatii actuale ? cand oare autoritatile si Patriarhia se vor impune in acest sens ? Probabil niciodata… si totusi avem nesimtirea colorata sa-i aratam pe cresrini ca fiind de moda veche , oare asa s-o fi numind sa nu fii pervers ? de moda veche ? sau om cu simtul moralei .
    Se tot plang homosexualii ca li se arunca in cap pietroaie . Bine fratilor! cand veti vedea doua persoane ca se ling cum faceati voi , sau ca imbraca costumele acelea de mascarici si le ridica in vazul tuturor , va rog sa faceti si voi la fel , indiferent de orientarea sexuala a celor care se gasesc in postura respectiva .
    Cu riscul de a fi vorbita de rau am sa spun lucrurilor pe nume , pana la final , m-am saturat de atata nesimtire …

  7. A.
    24 Mai 2009 la 20:13

    Cei trei, din emisiunea faimoasa, au cazut ca niste incepatori intr-o plasa abil si profesionist pregatita de moderatoare si poate nu doar de ea. Asa se face ca emisiunea s-a incheiat frumos cu concluzia ‘pana sa luptam impotriva homosexualilor, ar fi cazul sa ne uitam ce abuzuri se petrec in ‘familia normala, crestina’ ‘. Asta pentru ca, dupa ce cu mari eforturi se reusise a se aduce ideea ca noi luptam pentru o familie normala, construita pe valorile crestine, si ca biserica si unii crestini mai si fac cate ceva, si nu doar vorbesc, dandu-se exemplul parintelui Tanase, moderatoarea a adus in discutie cate avorturi, violente, abandonuri si abuzuri se fac in ‘familia normala’. Daca imi amintesc bine chiar a insinuat ca aceste lucruri nu se petrec in cea homosexuala. Cu mare durere de inima am observat ca cei trei aparatori ai credintei nu au sesizat capcana, s-au pripit sa tot dea cu ‘da, de acord’ in loc sa demaste eroarea si confuzia creata abil si subtil si sa spuna ca astfel de lucruri nu se petrec in ‘familia normala’ pentru care luptam noi, ci in cea anormala, indiferent in ce consta anormalitatea (violenta, abuz sau homosexualitate). Si apoi, au incercat in mod complet nefericit sa aduca argumente stiintifice, complet lacunare, confuze, incoerente si stangace si au uitat de cele religioase si de prea putine ori am auzit o marturisire crestina, asa cum ma asteptam si imi doream de la ei. Si apoi, materialele prezentate cu acel sustinator homosexual erau foarte bogate si puteau foarte bine fi speculate teologic.

    Pacat ca ne imbatam cu apa chioara! Suntem nepregatiti, asta e adevarul!

  8. xenia
    24 Mai 2009 la 22:14

    „Cati preoti are Bucurestiul si cati au venit? Cati preoti are Romania si cati au fost de fata? Cati din ei au spus macar un mic cuvant la o predica? Cati au binecuvantat aceasta manifestare? Cati s-au rugat pentru binele si sanatatea neamului nostru? Cati vor fi gata sa oficieze casatorii homosexuale cand legea si directivele UE le vor impune ? Oare cati din ei si cati din noi vom fi gata sa marturisim daca va fi pericol de moarte si de prigoana?”

    Chiar asa…oare cati?!
    Stau si ma gandesc cati credinciosi se aduna la cate o procesiune oraganizata de BOR…si atunci oamenii sunt ocupati cu ale vietii si totusi vin in numar atat de mare…pt ca se anunta la slujbele de la biserica…si slava Domnului bisericile sunt inca pline ochi…
    Daca am fi mai uniti,daca preotii,cei adevarati(si mai sunt destui)…ar avea mai mult curaj sa marturiseasca in pofida feluritelor persecutii din partea conducerii BOR…daca preotii s-ar uni(ce-o sa le faca…o sa-i dea pe toti afara?!)ar strange mii de oameni…glasl nostru chiar s-ar auzi…
    Macar daca ar avea curajul,in predica de la slujba,doar sa-i indemne pe oameni sa participe si tot ar fi ceva…dar nu stiu cum poate si cu ce sa-i sperie atat de rau incat acestia sa nu vorbeasca decat in particular…si atunci cu mare grija si destul de voalat.
    Poate ca inca nu s-a umplut paharul…
    Totusi e si un bine in felul fatis deja in care a inceput sa se lepede BOR-ul de turma sa…in curand, din ce in ce mai multi credinciosi (si preoti totodata) incep sa realizeaze ca ascultarea are si ea limita ei si trebuie facuta cu intelepciune…

  9. xenia
    24 Mai 2009 la 23:05

    Draga A,
    ai spus bine „au cazut ca niste incepatori”…
    Ei au avut numai „blandetea porumbelului”…n-au stiut sa alunece „ca serpii” printre capcane…
    Sa ne rugam pt ei…pana una alta sunt printre putinii care lupta si care chiar FAC CEVA…Prin exercitiu o sa vina si pregatirea…dar,da ai dreptate…vor sti mai bine data viitoare…

  10. inferioris
    25 Mai 2009 la 7:55

    ati vazut ce scrie in fundal la acea fotografie?
    LEGEA ANTIDISCRIMINARE – LA GUNOI!
    RUSINE SA VA FIE! discriminarea nu se refera la o singura categorie, ci la „n” minoritati religioase, sexuale, politice, sociale, etc.

  11. ANTIP MARIA
    25 Mai 2009 la 17:21

    Catre A
    Mai intai de toate , prezentatoare nu vrea sa distinga intre normal si anormal , pentru ea totul e permis , nu am vazut nici o capcana , nu mi se pare asa inteligenta , am vazut sovairi destule . Ideea , in ansamblu e ca televiziunea fiind cuparata de niste ….. si moderatorii trebuie sa le urmeze nerusinarea , asa incat degeaba stai si explici unui om ce e moral si normal , daca dumnealui nu are tangente cu aceasta latura .
    Poate din toleranta , si pentru a nu isca ” furtuna” printre gay , C Tarziu si ceilalti , au evidat sa aduca unele argumente ce le-ar fi stat in gat ( scuzati expresia ) homosexualilor . Sunt curioasa ce crede prezentatoarea despre zoofilie si pedofilie , oare sa-i acceptam si pe acestia , cumva romanii au devenit tembeli , sau asa au fost dintotdeauna ??? Dormim intr-o nesimtire adanca si tot polemizam pe teme de acest gen , cand rezolvarea ar fi atat de simpla – CU CAT ACESTE ” PERSONAJE ” NU VOR MAI FI SUBIECT DE DISCUTIE AL MASS – MEDIEI , CU ATAT POFTA LOR DE A SE ARATA DREPT BIETE FIINTE , VA DISPAREA .
    E jenant sa judecam pe cei care incearca sa faca ceva , in timp ce noi nu facem nimic , haideti sa luam o pauza , totusi !
    Eu una le multumesc pentru ca au indraznit din nou sa apere nucleul societatii – familia .
    Pace noua !

  12. Stanca
    25 Mai 2009 la 18:13

    Draga Maria Antip.

    Sunt de acord cu tine insa as vrea sa supun atentiei tuturor in ce fel vor demonta cei ocupati cu spalarea de creiere si reeducarea la nivel mondial, urmatoarele idei:

    ‘Dupa cum au mentionat si cei 3 invitati, homosexualii , si nu doar ei ar trebui sa constientizeze un singur lucru – ei nu puteau exista daca familia normala ( traditionala ) nu exista . Dumnezeu nu a zis la doi barbati sau la doua femei ” Cresteti si va inmultiti … ” 🙂 tocmai pentru ca acestlucru e imposibil ‘

    Vor spune asa: ‘ne vom inmulti si noi, nici o problema. Avem fertilizare in vitro, avem clonare, avem eugenie, avem mame purtatoare, avem tehnologie, avem legislatie care ne permite aceasta. ‘

    Pentru asta, pe viitor, argumentele prezentate de noi vor deveni perimate. Nu cu argumente stiintifice trebuie sa venim, cum au incercat in cadrul emisiunii cei trei, ci cu argumentele credintei, cu Cuvantul lui Dumnezeu si cu Sfintele Scripturi! Nu este si nici nu ne va fi de ajuns de acum inainte buna vointa. Avem nevoie de intelepciune, de discernamant. De intelepciunea sarpelui, dupa cum bine a observat Xenia.
    Nu trebuie sa ne rusinam de argumentele credintei, de Hristos. Cu El trebuie sa mergem inaintea oamenilor, desi pare desuet. Si gata sa ne asumam crucea, caci ‘intru acest semn vom invinge’.

    Doamne ajuta!

  13. ANTIP MARIA
    25 Mai 2009 la 22:57

    Stanca ,
    Tocmai aceasta este problema 🙂 , cu argumentele credintei cei care nu mai au pic de morala , ne vor ranji in fata , ca si cum noi am fi niste primitivi , iar ei, elevatii secolului.
    Valorile sunt inversate azi , iar lumea se comporta de parca ar fi continuu sub influenta alcoolului 🙂 , ei nu vad nici un pericol in absolut nimic , pentru ei totul este normal .
    Am purtat azi o discutie ( cu tineri ) pe tema normalitatii \anormalitatii homosexualismului , zoofiliei …Am simtit ca mi-a trasnit cineva cu ceva peste fata cand mi s-a raspuns ca e ceva normal . Normalitatea dupa ei se raporteaza la propria lor persoana , nu urmeaza nici un fel de principii morale , e GRAV .
    Curioasa am intrebat ce li s-ar parea anormal , raspunsul lor (umbrit de tot felul de teorii filosofice /sociologice sataniste ) a fost ” anormalul e raportat la noi , iar noi nu avem prea multe prejudecati ” . Saracii , bineinteles ca trebuie sa avem si prejudecati , doar suntem oameni , nu animale , avem constiinta ( sau ar trebui sa avem ).
    Sunt de acord cu cele scrise de tine pe tema stiintei ( chiar am mentionat anterior)si nu m-ar mira ca pe viitor cu o asa stiinta sa ramana gravid si un barbat 🙂 , deh , mai stii ce genii avem , dracii astia vor sa-l copieze pe Dumnezeu , dar ramane de vazut daca vor reusi 🙂
    Cred ca traim deja in iad , dar nu ne dam seama 🙂
    Doamne ajuta !

  14. ANTIP MARIA
    25 Mai 2009 la 23:14

    Sa „derulam ” putin in urma si sa ne amintim cum a reactionat mass-media la argumentele teologice contra cipurilor . Cu totii tinem minte cate glume s-au facut pe seama parintelui Filotheu ( de catre PRO tv , acest post care aduna toate leprele societatii ) . Cum acel verset apocaliptic cu cei ce vand si cumpara , era luat in ras , de parca s-ar fi prezentat horoscopul , sau de parca ar fi venit o tanti gata sa prezica viitorul Columbencei .
    Atat nesimtire a avut mass-media , si tot astia vor toleranta , poate vor sa redefineasca ei toleranta , ca sa intelegem si noi, cei considerati primitivi .
    E destul de limpede ca orice argument adus de noi , va fi luat peste picior , pentru ca a fi gay ” e coolll ,mai frate ” , a fi drogat e la fel de -la moda , deci pentru ce ne stresam ??? Prostia nu poate fi vindecata usor , iar la nesimtire chiar nu se gaseste leac :).
    Vina cea mare o poarta televiziunea care chiar prin reclama negativa deschide de fiecare data un nou cadru pentru tot ce e mai jegos in societate , pentru a fi pe placul majoritatii , deci pentru a avea audienta .
    Lozinca lor ” nu conteaza calitatea „produsului” , important este sa se „cumpere ” .

  15. 26 Mai 2009 la 16:42

    @ANTIP MARIA: Legat de cipuri poate ca ar trebui sa vorbeasca inginerii…Ca vorba latinilor: Cizmare! Nu mai sus de sanda!

  16. Marian
    27 Mai 2009 la 23:51

    Tinerii stingheri,distrati si imbracati ciudat au venit sa-l marturiseasca pe Hristos asa cum au putut si au stiut ei,Domnul se uita la inima nu la fata sau la imbracaminte asa cum fac oamenii.N-au venit acolo imbracati la 4 ace cu unghiutele facute ca sa-i laude lumea ci din dorinta ca viitorii lor copii sa creasca intr-un cadru de normalitate.Unii chiar le-au dat clasa adultilor,era un baiat acolo care a cantat non-stop din toti plamanii,iti crea impresia ca s-ar jertfi pentru cauza sustinuta daca ar fi nevoie.Mai asteptam astfel de manifestatii.

  17. Marian
    28 Mai 2009 la 0:01

    Si inca ceva mai e de zis.Presa a fost de-un PENIBIL cum rar am mai vazut.Am gasit o multime de articole in care se vb doar despre 100 de oameni.Daca ar fi avut bunul simt sa urmareasca evolutia marsului ar fi putut vedea ca s-a atins cifra de 1000(cu aprox bineinteles).Dar ei au vrut sa minimalizeze efectul manifestatiei,sa-ti dea senzatia ca nu se opune nimeni casatoriilor intre gay,avorturilor.Mass-Media e o MIZERIE si a demonstrat-o de mai multe ori dar acum parca a intrecut masura.Ma bucur ca de cateva luni nici nu mai deschid Tv-ul sa urmaresc stirile penibile de la 19 ca sa-l vad pe Obama cum isi plimba cainele cand in Romania se aproba organismele modificate genetic.Cancerul o sa devin ceva obisnuit ca raceala spre exemplu.Noi platim pentru cele aprox 20 mil de avorturi.Dumnezeu sa ne miluiasca!

  18. loiraturbinada
    10 Iunie 2009 la 9:54

    Dsoara Antip,
    Pentru o crestina ferventa sunteti cam rautacioasa. Cum vedeti dvs rezolvata problema homosexualilor? Ar trebui sa nu fie permise parade?(nu tragic) Sau ar trebui sa fie prigoniti cu totii? Internati la boli mintale? Nu de alta, dar va opuneti la ceva fara sa propuneti o cale de actiune alternativa.

  19. Antip
    29 Iunie 2009 la 21:53

    Catre loiraturbata :))
    Nu nu v-as prigoni , v-as lasa sa le predati copiilor in scoli ,tehnicile voastre de ……..
    De asemenea ,v-as permite sa ocupati toate posturile privilegiate ca sa rezolv problema frustrarii voastre si v-as lasa sa infiati copii pentru a-i putea distruge psihic .
    Ai fi multumita asa ?
    Ti-as da si casa si masina pentru a arata cat de buna crestina sunt .
    De asemenea, v-as lasa sa deveniti preoti si sa impartasiti crestinii , e bine asa ???
    Ai pus botul la cele scrise anterior ??? va credeti smenari , ori cultivati , elevati ???
    Nu sunt o buna crestina si nu regret cele scrise .
    E CA SI CUM M-AI INTREBA DACA SUNT DE ACORD CU IADUL PE PAMANT ? Iar eu ti-as raspunde – AM TIMP SA STAU SI ACOLO !!!
    Alternativa v-o puteti gasi singuri . In momentul in care am probleme nu cer alternative oamenilor , ci Altcuiva , incearca si tu . Dar poate ca Dumnezeu nu exista , nu?
    Atunci rezolva-ti singura frustrarea .
    Mai ,ce crestina rea mai sunt ! ce ti-e si cu crestinii astia …
    Dezbracati asa cum sunteti pretindeti toleranta ??? Crezi ca e posibil ??? ce urmeaza toleranta in fata omului care face s_x_l cu animale .Facem noi discriminare , suntem noi rautaciosi , sau societatea o ia razna ??? scuza-ma se intreapta catre STATIA IAD .
    Vrei si tu acolo ??? mie nu-mi prieste caldura :))

    Cred ca vi s-au acordat prea multe drepturi .
    E TIMPUL SA SPUNEM UN ” NU ” CATEGORIC tuturor satanistilor

  20. loirinha
    18 Octombrie 2010 la 15:04

    @Antip
    in primul rand nu fac parte din minoritatea gay, ci eram curioasa cum vedeti DUMNEAVOASTRA (eu stiu sa imi respect semenii chiar daca nu ma pretind a fi habotnica) rezolvarea problemei. dupa cum evitati raspunsurile la intrebare mai ceva ca un PDL-ist nu pot decat sa constat ca nu aveti argumente.
    iadul pe pamant este adus de oameni prea vehementi.
    cat despre turbare stiu ca se manifesta la cei care latra in nestire..

  1. 24 Mai 2009 la 2:15

Lasă un răspuns

