Murirea (I)
Democraţia liberală nu reprezintă nicidecum prioritatea majorităţii asupra părerii minorităţii, după cum cred cei naivi. Acest sistem nu egalează nici măcar votul individului cu cel al majorităţii. Democraţia situează votul minorităţii, în cazul în care aceasta este purtătoare de viciu sau păcat, deasupra părerii majorităţii. Dacă 100 de milioane de oameni sînt împotriva pederastiei şi 1000 pro, decizia va fi în favoarea minorităţii.
Într-un mediu de toleranţă şi îngăduire, cultivate prin respect pentru gusturile altora, vor apărea magazine, cluburi şi resurse mass-media, care vor deservi această categorie denaturată. Şi nu-i poţi contrazice : dacă Dumnezeu nu există, toţi sunt liberi să facă ce vor. Acoperirea consecinţelor colosale cu o frunză de smochin se exprimă prin interdicţia de a cauza prejudicii cu efect imediat. După logica de percepţie materialistă a lumii, un gust sau o orientare netradiţională trebuie respectate. Doar nu ne pot face nici un rău.
Unora le place borşul, altora – insectele fripte. În sex se aplică aceeaşi regulă: unora le plac relaţiile tradiţionale, alţii le preferă pe cele netradiţionale. În curînd, însăşi cuvîntul „netradiţional” va disparea. De ce? Cine determină tradiţia? Deocamdată, aceasta este asumată de acea parte a societăţii care păstrează conştient rămăşiţele „directivelor” religioase. Dar cu trecerea timpului se vor naşte generaţii „libere” de aceste „arhaisme”.Multe fenomene, apreciate de comunităţile religioase ca fiind păcate de moarte, la materialişti au statut de distracţii inocente, întărite legislativ prin constituţie – „biblia ateilor”, pe care ei înşişi au scornit-o. Au fost legalizate relaţiile sexuale în afara căsătoriei, prostituţia a fost transformată într-un lucru social util, au situat pederastia la nivelul diversităţii iubirii. Urmează legalizarea pedofiliei, necrofiliei ş.a.m.d.
Este interesantă tehnologia de implantare a acestor infamii în societate. Cultivarea pederastiei pe sol tradiţional nu dă rădăcini. În schimb, printr-o luptă cu pederastia se poate foarte lesne introduce acest concept în cîmpul informaţional. Astăzi, discuţiilor despre droguri li se acordă mult timp. Mai demult, pentru majoritatea acest fenomen era foarte îndepărtat . S-ar părea că nu e despre noi, e despre alţii. Şi iată că… totul e atît de aproape, atît de uşor, atît de plăcut. Multora le-a apărut gîndul de a încerca doar după lectura cărţilor unde acţiunea gravitează în jurul subiectului despre droguri. Au apărut multe filme unde narcomania este aparent condamnată, se vorbeşte pe un ton negativ. Nenea-regizor zice: „E interzis, nu se admite!”, după care însuşi se întoarce şi, dînd din ochi conspirativ, spune : „Da’ poate încercăm ? Ai ceva ? „
Analogic a fost şi cu pederastia: omul nici nu s-a gîndit că s-ar fi putut ajunge la aşa ceva. Dintr-o dată apare afişul: „Stop violenţei infantile !”. Acestea sînt primele proiectile care sparg defensiva omului. S-ar părea că nu ai avea nimic de spus împotriva stopării violenţei, parcă totul e corect şi într-adevăr ar trebui interzisă. Însă într-un final aşa a pătruns conceptul de pederastie în câmpul informaţional. S-au început discuţii pe tema incestului (relaţia sexuală a părinţilor cu copiii). În continuare au răsărit din „ascunzişurile” lor apărătorii pedofiliei, care îndreptăţeau foarte convingător acest fenomen. Unii au început să obiecteze la nivel emoţional. Şi s-a început…
Al doilea pas: cînd conceptul va pătrunde în viaţa noastră, se va produce o îngustare a noţiunii, urmată de fragmentare, de încadrare a acesteia între mulţimea de norme, care la rîndul lor sînt divizate în alte milioane de rînduieli. Va trece puţin timp şi acei ideologi care susţin postmodernismul vor zice că pederastia, în principiu, nu există. Cîţi oameni, atâtea sexe. Această idee deja bate la uşă.
Cel mai important în desfrînarea societăţii este anularea sentimentului de ruşine. Ruşinea este întotdeauna iraţională, este imposibil ca aceasta să fie explicată cu ajutorul logicii materialiste fără a apela la conceptele deduse din logica religiilor.
Nu este neapărat să înveţi copiii ce înseamnă perversitate, minciună, negarea valorilor familiei. E destul, de exemplu, să intentezi cazuri penale prin care să aperi drepturile copiilor, cum a fost şi cazul recent din SUA în care un băiat a cerut judecătorului să i se recunoască dreptul de a cumpăra un arici. Ce penibil… În realitate însă băiatul s-a răsculat nu pentru dreptul de a avea arici, dar împotriva mamei sale şi a cîştigat. Sau se pot afişa pe internet bannere cu înscripţia „Strict interzis sub 18 ani ! ” , dar în paralel să se discute despre dreptul omului la viaţă privată de la vîrsta de 14 ani. Sau sub pretextul luptei împotriva fenomenului adolescentelor gravide şi SIDA să se vorbească despre sex protejat. Din responsabilitatea rezolvării acestor „griji” se va vorbi intens despre libertate, despre interzicerea de a face vreun rău oamenilor ce te înconjoară, şi se va induce ideea despre posibilitatea şi în acelaşi timp despre normalitatea de a face orice îţi poate provoca plăcere. Sub egida libertăţii, băieţii şi fetele înşişi vor găsi izvorul plăcerilor şi motive de a da în judecată părinţii, în aşa mod ei vor începe să-şi ia de la viaţă tot.
Noi încă mai păstrăm rămăşiţe din atitudinea specifică comunităţii ortodoxe. De aceea respingem plăcerile care aparent nu au consecinţe negative de moment. De exemplu, necrofilia (contact sexual cu morţii) şi alte devieri, care din punct de vedere al materialismului sînt inofensive. Însă societatea încă nu este „pregătită” să accepte asemenea expresii a libertăţii.
- În Anglia a fost înregistrat un caz paradoxal. Comunitatea de necrofili s-a adresat autorităţilor cu rugămintea de a li se acorda cadavre proaspete, după „utilizarea” lor ei îşi asumă responsabilitatea să înmormînteze trupurile din contul său şi, în general, tot ce vor face ei va fi conform legii. Organele supreme au fost puse într-o situaţie dificilă. Din punctul de vedere al ateismului ştiinţific, propunerea este avantajoasă. Nimănui nu i se încalcă libertăţile, se aduce venit în bugetul statului, mai mult decît atît, unui grup separat de alegători i se oferă plăcere. Da, o plăcere stranie, dar gusturile nu se discută. Autorităţile au refuzat necrofilii, au făcut-o din motive formale. Apare însă întrebarea: conform cărei logici s-au condus ? Încercaţi să formulaţi un refuz clar din punctul de vedere al materialismului.
- Alt exemplu. În Germania, un om i-a propus altuia să îl mănînce. Partenerii au întocmit o declaraţie prin care unul îi transmitea celuilalt trupul său spre a fi mîncat. Au fost respectate formalităţile juridice, înţelegerea a fost întărită şi de un notar, totul a fost filmat, înregistrat în format audio şi video. Se poate închipui perfecţiunea juridică a documentului, luînd în considerare caracterul pedant al nemţilor. După încheierea contractului, cumpărătorul i-a tăiat vînzătorului organele genitale, totul conform regulilor chirurgiei, cu anestezie şi toate celelalte. După care organele au fost preparate şi mîncate de cei doi în cadrul unei cine prieteneşti. Mai departe vînzătorul s-a sinucis, pentru ca cumpărătorul să nu cadă sub incidenţa legilor penale. Prin urmare, cumpărătorul a constatat decesul conform tuturor normelor medicinei, l-a tăiat în bucăţele şi l-a pus în frigider. Totul a fost înregistrat cu o cameră video.
După ce cazul s-a răspîndit în public, autorităţile nemţeşti au fost puse într-o situaţie neplăcută. Nu există pedeapsă pentru consumul cărnii omeneşti, deci nu a fost încălcată nici o prevedere a legii penale. Dacă ar fi fost o înţelegere obişnuită, era posibilă tragerea la răspundere a contractanţilor. Dar întrucît contractul împuterniceşte o persoană liberă să îi acorde alteia dreptul de a-i consuma propriul trup, totul este în conformitate cu legea. Spre onoarea autorităţilor nemţeşti, acestea au găsit un motiv şi l-au pus după gratii pe cumpărătorul-canibal, pe 5 ani.
- În Ucraina, un grup de cetăţeni care primesc plăcere din mîncarea fecalelor umane, s-au adresat cu o cerere de a li se înregistra oficial organizaţia. În statutul organizaţiei se stipula cautărea şi unirea celor ce gândesc la fel ca ei. Se accentua: totul va fi conform legii. Ei erau de acord să plătească taxe şi impozite. Însă autorităţile ucrainene au refuzat, încălcînd astfel libertatea personalităţii.
- În Franţa, un grup de entuziaşti vroiau să facă publicitate comercială pentru vînzarea obiectelor de igienă feminină deja folosite. Autorităţile franceze, de asemenea, au refuzat. Ne întrebăm: De ce au făcut asta? Că doar aceşti „oameni inofensivi” plătesc bani şi nu muşcă pe nimeni. Unora le place mirosul parfumului, altora mirosul de frigărui şi mai sînt unii cărora le place să adulmece mirosuri neigienice. Cine îi poate judeca ?
Sînt multe asemenea exemple. Am evidenţiat exemplele cele mai relevante, pentru ca cititorul să se convingă: refuzurile sînt în contradicţie cu logica societăţii moderne. Acestea [refuzurile] sînt construite pe logica comunităţilor creştine. Logica creştină este în opoziţie cu logica materialistă. Conform materialismului, se acceptă orice, numai să nu cauzeze prejudicii de moment. În nici unul din exemplele prezentate mai sus nu apar consecinţe negative cu efect imediat. Cine dintre liberali ne poate spune: de ce deciziile au fost luate în detrimentul logicii „raţionale” ?
Sistemul democratic este îndreptat spre respectarea drepturilor tuturor, indiferent de gusturi. Este cert faptul că drepturile minorităţilor vor fi restabilite. Îndobitociţii nu vor mai fi etichetaţi ca fiind minoritate, vor fi etalaţi ca oameni normali, pentru că multora dintre ei le este ruşine să recunoască atracţiile lor tainice. În susţinerea acestei idei vor apărea lucrări ştiinţifice, care vor indica „naturaleţea” manifestării homosexualităţii la oameni şi multe altele. Oamenii normali vor fi prezentaţi ca o minoritate complexată, nişte inhibaţi arhaici.
Nu contează faptul că majoritatea sînt oameni normali şi refuză acceptarea acestor fenomene în viaţa lor. Dacă 10 americani trăiesc printre 100 de mii de amerindieni, minoritari nu vor fi americanii, ci amerindienii. La fel şi în sfera moralităţii – termenul „minoritate” va fi transferat de la anormali la normali. Apare întrebarea: Care va fi raportul real? La etapa primară va apărea iluzia că normalii sînt o minoritate. După trecerea timpului aceştia într-adevăr vor deveni minoritate.
În viitor va creşte o generaţie totalmente raţională, la care vor dispărea reflexele, aşa cum a dispărut percepţia negativă a pederastiei. Acum ei sînt prezenţi în orice stat democratic şi în administraţia oricărei confesiuni religioase, ceea ce stimulează efectul de susţinere în masele sociale. Aceasta prezintă un semn distinctiv şi în acelaşi timp o normalitate. Ei îi aduc pe ai săi, împreună integrându-se în structură. Cu o jumătate de veac în urmă era imposibil să îţi imaginezi oficializarea înregistrării unei căsătorii între lesbiene sau pederaşti. Acum este normalitate.
Dacă cineva va încerca să încalce drepturile minorităţilor sexuale, se vor găsi pe loc apărători. Fiţi atenţi: ei nu se grăbesc să apere indivizii care primesc plăcere din consumul cărnii omeneşti, a fecalelor etc. Dar din punct de vedere formal nu este nici o diferenţă între aceştia şi homosexuali. Doar că apărătorii de drepturi încă nu s-au „maturizat”, lor le este ruşine să apere pe cei ce mănîncă fecale. La fel cum le era ruşine cu jumătate de secol în urmă să-i apere pe homosexuali. Dar pentru că ruşinea nu are vreun temei raţional, ea va dispărea. Şi atunci, chiar cel mai de nimic apărător de drepturi va vedea în refuzurile de mai sus semnele totalitarismului, încălcarea drepturilor şi încercare de a supune gusturile oamenilor sub anumite norme.
Refuzul de a înregistra amatorii consumului de fecale este discriminare pe principii de gusturi. Iubitorii unui anumit tip de plăcere sînt discriminaţi faţă de adepţii altor desfătări. De ce unora le este permis, iar altora li se interzice?
Pînă la moment, nimeni nu s-a afirmat ca apărător al drepturilor oamenilor ce îşi doresc legalizarea gusturilor sale netradiţionale. Aceasta atestă faptul că societatea încă nu a trecut de Rubicon. Ortodoxia a cedat la nivel vizibil, dar s-a consolidat temeinic în subconştiinţa celor mai înrăiţi atei. Oamenii nu sînt încă capabili să accepte denaturări revoluţionare, chiar dacă acestea corespund logicii materialiste.
(Va urma)
fragment din fundamentala carte în limba rusă „Proiectul Rusia – volumul 3”
Adevarul despre Talmud
http://mucenicul.wordpress.com/2009/08/29/adevarul-despre-talmud/
Posted on 29/08/2009 by mucenicul […]
Adevărul despre Talmud este un material, cu drept de autor, extras din cartea lui Michael A. Hoffman “Zeii ciudati ai iudaismului”, care a fost publicata în anul 2000. Duplicarea neautorizată este strict interzisa . Adevărul despre Talmud-o expunere documentata a supremaţiei rabinice in materie de URA. Copyright © 2000-2006 de Michael A. Hoffman II-Toate drepturile rezervate
Introducere
Talmudul este cartea cea mai sfântă a iudaismului (de fapt, o colecţie de cărţi). Autoritatea ei are prioritate faţă de Vechiul Testament in iudaism. Dovada aceasta poate fi găsită în Talmud-ul in sine, Erubin 21b (Soncino ediţie): “Fiul meu, să fie mai atent în respectarea cuvintelor scribilor decât în cuvintele din Tora (Vechiul Testament).” Supremaţia Talmudului asupra Bibliei, în statul israelian poate fi observata, de asemenea, în cazul evreilor negri etiopieni. Etiopienii cunosc foarte bine Vechiul Testament. Oricum, religia lor este atât de veche incat precede scribii Talmudului “, de care etiopienii nu au cunoştinţe.Conform NY Times din 29 septembrie 1992, p. 4: “Problema este că tradiţia evreiască etiopiana nu merge mai departe decât Biblia sau Tora; comentariile târzii ale Talmudului şi alte comentarii care constituie baza tradiţiilor moderne, niciodată nu s-au intersectat cu calea lor”. Deoarece acestia nu sunt traficanţi de tradiţie Talmudica, evreii negri etiopieni sunt discriminaţi şi le-au fost interzise de către sioniştii efectuarea căsătoriilor, înmormântărilor şi a altor servicii în statul israelian. Rabinul Joseph D. Soloveitchik este considerat ca fiind unul dintre cei mai influenţi rabini ai secolului 20, lider “incontestabil” al iudaismului Ortodox şi autoritate de top internaţional privind Halakha (legea religioasa evreiasca). Soloveitchik a fost responsabil pentru instruirea şi coordonarea a mai mult de 2.000 de rabini, “o întreagă generaţie” de lideri evrei. Reporterul NY Times pe teme de religie, Ari Goldman, a descris baza autorităţii rabinului: ” “Soloveitchik provine dintr-un lung şir de distinsi savanţi in studiul Talmudului … Până la 20 de ani, el s-a dedicat aproape exclusiv studiului Talmudului … El a venit lă Elchanan Yeshiva University’s Seminarul Teologic, unde a rămas de preeminent profesor în Talmud … El a deţinut titlul de Leib Merkin profesor de Talmud … stand in timpul şedinţei cu picioarele încrucişate în faţa unei mese pe care se afla un volum deschis din Talmud. “ (NY Times, 10 aprilie, 1993, p. 38). Nicăieri Goldman nu se referă la cunoaştintele despre Biblie ale lui Soloveitchik ca bază pentru a fi autoritatea indrumatoare in domeniul legii evreieşti. Scrisorile de acreditare ale rabinului sunt toate pe baza stăpânirii incontestabile a Talmudului. Alte studii sunt în mod clar secundare. Cronica Evreiasca din Marea Britanie din 26 martie 1993 spune că, în şcoalile religioase (Yeshiva), evreii sunt “dedicati Talmudului, excluzand orice altceva.” Talmudul anuleaza Biblia: Scribii evrei pretind ca Talmudul este, parţial, o colecţie de tradiţii pe care Moise li le-a dat într-o formă orală. Acestea nu fuseseră încă scrise în timpul lui Isus. Hristos a condamnat tradiţiile Mishnah (Talmudul timpuriu), precum şi pe cei care l-au predat (cărturari şi Farisei), pentru că Talmudul anuleaza învăţăturile Bibliei Sfânte. Shmuel Safrai în Literatura Inteleptilor partea intai (p. 164), subliniază că, în capitolele 4 şi 5 din Tratatul Gittin al Talmudului, Talmudul anuleaza învăţătura biblică cu privire la creditarea cu bani: “Hillel a decretat “prozbul”-ul pentru binele lumii.
Prozbul-ul este o ficţiune juridică care permite colectarea datoriilor după anul Sabbatic şi a fost intentia lui Hillel, prin urmare, de a invinge teama creditorilor de a nu isi pierde banii. Avertismentul celebru al lui Isus Hristos despre tradiţia oamenilor de a lua in van Scriptura (Marcu 7:1-13), este, de fapt, o trimitere directă la Talmud, sau mai exact, la precursorul acestuia, prima parte- Mishnah, care a existat în formă orală, în timpul vieţii lui Hristos, înainte de a fi consemnat în scris. Marcu capitolul 7, de la versetul unu pana la treisprezece, reprezintă condamnarea relevanta, de catre Domnul Nostru Iisus, fata de Mishnah. Din păcate, datorită ignoranţei abisale din zilele noastre, ideea, pe scară largă “iudeo-creştină”, este că Vechiul Testament este cartea suprema a iudaismului. Dar lucrurile nu stau aşa. Fariseii predau pentru doctrina poruncile rabinilor, nu pe cele ale lui Dumnezeu. Comentariul Talmudic pe marginea Bibliei este legea supremă a acestora, şi nu Biblia în sine. Acest comentariu într-adevăr, după cum Isus a spus, anuleaza legile lui Dumnezeu, nu le menţine. Ca studenţi ai Talmudului, ştim ca acest lucru este adevărat. Savantul evreu Hyam Maccoby, in Procesul iudaismului, l-a citat pe Rabinul Yehiel Ben Iosif: “În plus, fără Talmud, nu am fi în măsură să înţelegem pasaje din Biblie … Dumnezeu a dat această autoritate înţelepţilor şi tradiţia este o necesitate precum Scriptura. Inteleptii, de asemenea, hotarasc ei insisi … cineva care nu a studiat Talmudul nu poate înţelege Scriptura. “ Există o sectă de tineri evrei care face un efort considerabil pentru a se feri de Talmud şi adera la Vechiul Testament singura. Acestia sunt Karaites, un grup care, în trecut, a fost cel mai urât şi grav persecutat de rabinatul ortodox al evreilor. La Mishnah, rabinii au adăugat mai târziu, Gemara (comentariile rabinice). Împreună, acestea formeaza Talmudul. Există două versiuni, Talmudul Ierusalimului şi Talmudul babilonian. Talmudul babilonian este privit ca fiind versiunea cu autoritate: “Autoritatea Talmudului babilonian este, de asemenea, mai mare decât cea a Talmudului Ierusalimului. În caz de dubiu primul este decisiv.” (RC Musaph-Andriesse, From Torah to Kabbalah: A Basic Introduction to the Writings of Judaism , p. 40). Acest studiu se bazează pe evreiescul-autorizat Talmud babilonian. Noi am publicat aici cuvintele legalizate ale Talmudului evreiesc. Studiati-le pentru voi. Noi publicam următoarele documente de necontestat în speranţa de a elibera omenirea, inclusiv pe poporul evreu, de iluziile corozive şi rasismul din această scriere talmudica de ură , care este manualul evreilor ortodocşi şi hasidici din întreaga lume. Punerea în aplicare, de către Evreii suprematisti, a scrierii de ură talmudica a cauzat suferinţe nespuse de-a lungul istoriei, iar acum, în Palestina ocupata, acesta este folosit ca o justificare pentru uciderea în masă a civililor palestinieni. Talmudul ii defineşte în mod specific pe toţi cei care nu sunt evrei ca fiind animale non-umane .
Invataturi bolnave şi demente din Talmud
Gittin 69a: Pentru a-si vindeca trupul său, un evreu ar trebui să ia praful care se află în umbra unei toalete în aer liber, sa-l amestece cu miere şi sa-l manace.
Shabbath 41a: Legea care reglementează cum sa urinezi într-un mod Sfânt este data.
Yebamoth 63a: Stabileste că Adam a avut relaţii sexuale cu toate animalele din Grădina Edenului.
Yebamoth 63a: Declară că agricultura este cea mai jalnica ocupatie.
Sanhedrin 55b: Un evreu se poate căsători cu o fată in varsta de trei ani (în special, la trei ani “şi o zi”).
Sanhedrin 54b: Un evreu poate avea relaţii sexuale cu un copil, atât timp cât copilul este mai mic de nouă ani.
Kethuboth 11b: “Când un om adult are relaţii sexuale cu o fetita, nu este nimic.”
Yebamoth 59b: O femeie care a avut relaţii sexuale cu un animal este eligibila de a se căsători cu un preot evreu. O femeie care a facut sex cu un demon este, de asemenea, eligibila să se căsătorească cu un preot evreu.
Abodah Zarah 17a: Stabileste că nu există nici o curvă in lume, cu care inteleptul Rabin Talmudic, Eleazar, sa nu fi făcut sex cu ea.La una din harjonelile sale dintr-o casa de toleranta, rabinul Eleazar a auzit că ar exista o prostituată speciala, care locuieste într-un bordel aproape de mare, care ar primi un sac de bani pentru serviciile ei. El a luat o pungă cu bani şi s-a dus la ea, trecand şapte râuri ca să facă acest lucru. In timpul actului sexual prostituata s-a basit. După aceea curva i-a spus rabinului Eleazar: “Aşa cum acest gaz nu va reveni in anusul meu, asa rabinul Eleazar nu va ajunge niciodată in rai.”
Hagigah 27a: Stabileste că nici un rabin nu va merge vreodată în iad.
Baba Mezia 59b: Un rabin polemizeaza cu Dumnezeu şi-L învinge pe Dumnezeu. Dumnezeu admite ca rabinul a castigat dezbaterea.
Gittin 70a: Rabinii au stabilit: “Pe cand se intoarce de la toaletă (WC în aer liber), un om nu ar trebui să aibă contact sexual pana cand nu a aşteptat destul de mult pentru a merge pe jos o jumătate de milă, pentru că demonul ascuns este inca cu el in acea vreme; dacă o face, copiii lui vor fi epileptici. “
Gittin 69b: Pentru a vindeca boala de pleurezie ( “catarrh”), un evreu ar trebui “să ia excremente de la un câine alb şi sa le framante cu balsam, dar dacă el poate evita aceasta, eventual, el nu ar trebui să mănânce excrementele de câine, ci sa le intinda la nivelul membrelor.
Pesahim 111a: Este interzis pentru câini, femei sau palmieri să treacă printre doi bărbaţi şi nici ceilalti nu se pot plimba între câini, femei sau palmieri. Pericolele speciale apar în cazul în care femeile sunt la menstruatie sau şed la o răscruce de drumuri.
Menahoth 43b-44a: Un barbat evreu este obligat să spuna rugăciunea următoare în fiecare zi: Mulţumesc lui Dumnezeu pentru ca nu sunt un Gentile, o femeie sau un sclav.
Genocidul susţinut de Talmud
Tratatele Minore. Soferim 15, articolul 10.
Aceasta este spusa Rabinului Simon ben Yohai: Tob harog shebe goyyim ( “Chiar şi cei mai buni din toate neamurile(Goym) ar trebui să fie ucişi”).
Acest pasaj este din Orginalul ebraic al Talmudului babilonian citat de Encyclopedia Evreiasca din 1907, publicat de Funk şi Wagnalls şi compilat de Isidor Singer, în conformitate cu intrarea “Gentile,” (p. 617). Acest pasaj original din Talmud a fost eliminat în traducere. Jewish Encyclopedia precizează că, “… în diferitele versiuni citirea a fost modificata,” Cel mai bun dintre egipteni “fiind, în general, substituit.” În versiunea Soncino: “cel mai bun dintre păgâni” (minore Tractates, Soferim 41a -b]. Israelienii, anual, iau parte la un pelerinaj naţional la mormântul lui Simon ben Yohai, pentru a-l onora pe acest rabin care a susţinut exterminarea non-evreilor. ( Jewish Press , June 9, 1989, p. 56B).
De Purim (considerata cea mai vesela sarbatoare a iudaismului), 25 februarie 1994, ofiţerul din armata israeliană, Baruch Goldstein, un evreu ortodox din Brooklyn, a masacrat 40 de civili palestinieni, inclusiv copii, în timp ce acestia se aflau îngenuncheati în rugăciune într-o moschee. Goldstein era un discipol al ultimului Rabin al Brooklyn-ului, Meir Kahane, care a declarat pentru CBS News, ca învăţătura că arabii sunt “câini” este derivata “din Talmud.” (CBS 60 Minutes, “Kahane”).
Prof. Ehud Sprinzak de la Universitatea din Ierusalim a descris filozofia lui Kahane şi Goldstein: “Ei cred că este voinţa lui Dumnezeu sa comita violenţe împotriva goyimilor, un termen ebraic pentru non-evrei.” (NY Daily News, 26 februarie 1994, p. 5). Rabinul Yitzhak Ginsburg a declarat: “Noi trebuie să recunoaştem că sângele evreiesc şi sângele unui goy nu sunt acelaşi lucru.” (NY Times, 6 iunie, 1989, p. 5). Rabinul Yaacov Perrin a spus: “Un milion de arabi nu valoreaza cat o unghie evreiasca”. (NY Daily News, 28 februarie 1994, p. 6).
Raspunsul “Iudeo-Crestin” la Talmud
Nici macar Papii moderni sau capii moderni ai Protestantismului nu au insistat vreodata ca rabinii iudaismului sa repudieze sau sa condamne rasismul din Talmud sau ura criminala fata de Crestini si gentili exprimata in el. Dimpotriva, capii Bisericilor le-au cerut adeptilor lui Hristos sa se supuna, sa onoreze si sa-i sprijine pe adeptii Talmudului. prin urmare, ar trebui sa fie evident ca acesti lideri sunt cei mai mari tradatori ai lui Iisus Hristos pe pamant, astazi. ( Matei 23:13-15; Tesal. 2:14-16; Tit 1:14; Luca 3:8-9; Apoc. 3:9).
Ne-evreii sunt ” refuzati cereste”
Mai mult decat atat, nu doar Crestinii ci toti ne-Crestinii din toate rasele sunt priviti ca “refuz ceresc”(gunoi) de catre dascalii Talmudului cum ar fi fondatorul Habad-Lubavitch, Rabinul Shneur Zalman.
Acest lucru a fost analizat in revista evreiasca ,New Republic: “…exista cateva ironii puternice in noul universalism mesianic al Habad, in misiunea lor fata de Gentili; si sigur cea mai neplacuta dintre ele se refera de altfel la dispretul nedeghizat si chiar rasial fata de Goyimi”. “… teologii medievali evrei -cei mai notabili fiind, poetul si filozoful Judah Ha-Levi din secolul XII in Spania si misticul Judah Loewe in secolul XVI in Praga- au cautata sa defineasca mai degraba distinctia rasei evreiesti decat cea spirituala…aceasta…opinia, conform careia exista ceva superior innascut la Evre,a fost reabilitata in forma sa cea mai extrema de catre Shneur Zalman de Lyady. Fondatorul Hasidismului Lubavitcher a invatat ca exista o diferenta de esenta intre sufletele evreilor si sufletele Gentililor si ca , numai in sufletul Evreului exista o scanteie din vitalitatea Divina.”
In ceea ce ii priveste pe Goyimi…atitudinea lui Zalman (era): ” Sufletele Gentililor sunt complet diferite si de ordin inferior. Ei sunt in totalitate rai, fara nici o posibilitate de mantuire .”
“In consecinta, referirile la gentili in invataturile Rabinului Shneur Zalman sunt invariabil malitioase. Multitudinea lor (ne-evrei) deriva din “refuzul ceresc”. Intr-adevar ei provin din refuz, de aceea ei sunt mai numerosi decat evreii, la fel ca si pleava care ramane pe camp. … Toti Evreii sunt innascuti buni, toti Gentili sunt innascuti rai.”
…Mai mult decat atat, aceasta caracterizare a gentililor ca fiind inerent rai, spiritualiceste si de asemenea biologic inferiori evreilor, nu a fost in nici un fel revizuita in scrierile de mai tarziu ale Habad.”– The New Republic, May 4, 1992. De asemenea, CF. Roman A. Foxbrunner, Habad: The Hasidism of Shneur Zalman of Lyady (Northvale, New Jersey, Jason Aronson, Inc., 1993) pp. 108-109.
Guvernul SUA netezeste terenul instantelor Talmudice
Guvernul nostru sub presidentii Reagan, Bush si Clinton, a furnizat , sub eufemismul educatiei(de exemplu, Rezolutia Casei Albe 173 si Legea Publica 102-14), o baza pentru stabilirea unei ” curti de justitie ” Talmudice, care sa fie administrata de succesorul discipolilor miscarii Chabad a lui Shneur Zalman, Rabinul Menachem Mendel Schneerson. Maimonide a hotarat ca este un tribunal Evreiesc- sau o instanta aflata sub autoritate evreiasca- cel care impune supunere si elibereaza sentinte asupra Gentililor, precum si promulgarea legilor de catre o curte special constituita in acest scop. Maimonide, in continuare, a declarat ca orice natiune ne-evreiasca, care” nu se afla sub jurisdictia lor” ( tahaht yadeinu ) va fi tinta unui razboi sfant evreiesc. (Cf. Hilkhot Melakhim 8:9-10; 10:11. Also cf. Gerald J. Blidstein, “Holy War in Maimonidean Law,” in Perspectives on Maimonides [Oxford, England: Oxford Univ. Press, 1991].
Aceste instante se convoaca sub incidenta ”Legilor lui Noe”(Noahide Laws-proscrierea idolatriei se presupune a fi bazata pe legamantul lui Noe). Presedintii americani si Congresul au urgentat adoptarea Legilor lui ” Noahide ” asa cum au fost ele interpretate de Marele Rabin al Chabad-Lubavitch, Schneerson.
Prof. Easterly de la Centrul de Drept al Universitatii din Sud , un expert juridic evreu, a comparat aceasta Lege Publica 102-14 cu ” razele primilor zori “ ca dovada a ” ridicarii unui soare inca nevazut ” .
Enciclopedia Evreiasca descrie un regim Noahide ca o posibila ordine a lumii, existenta doar cu putin timp inainte ca regimul universal Talmudic sa fie instaurat.
Trebuie sa se inteleaga ca nu avem de-a face cu Noe din Biblie cand religia iudaica se refera la ” Legile lui Noe” , ci ca aceste legi se refera la intelegerea si interpretarea facuta de sistemul absolut de falsificare care constituie Talmudul.
Conform falsificatelor Legi ale lui Noahide, din Talmud, cultul lui Iisus este interzis sub pedeapsa cu moartea, atata timp cat inchinarea la Hristos este condamnata de Iudaism drept idolatrie.
In tot acest timp insa, numeroase forme de incest sunt permise sub intelegerea Talmudica a Legilor lui Noahide. Mai mult, toti ne-evreii au statutul legal de ger toshav (“rezident strain,” cf. Alan Unterman, Dictionary of Jewish Lore and Legend [London: Thames and Hudson, 1991] , p. 148), chiar in propria lor tara; de exemplu, in Palestina ocupata, noii sositi Khazari din Rusia au automat dreptul la casa si cetatenie, in timp ce 2 milioane de refugiati palestinieni, care au fugit sau au fost expulzati de catre israelieni, au interdictie de a se intoarce.
Statutul rezidentilor straini a fost clar delimitat in articolele stiintifice le publicatiilor puterii evreiesti. De exemplu,For example,Prof. Mordechai Nisan de la Universitatea Evreiasca, bazandu-si expunerea pe Maimonides, afirma ca un ne-evreu caruia i s-a permis sederea pe un teritoriu condus de legea evreiasca, ” trebuie sa accepte sa plateasca un impozit si sa sufere umilirea de servitute.” Daca Gentilii refuza sa traiasca o viata de inferioritate, atunci acest lucru semnaleaza rebeliunea lor si necesitatea inevitabila a unui razboi evreiesc impotriva insasi prezentei lor. [Cf.. Mordechai Nisan, Kivunim (official publication of the World Zionist Organization), August, 1984, pp. 151-156]. La un simpozion (“Este autonomia rezidentilor straini admisibila?”) organizat de catre ministrul israelian al educatiei, Shulamit Aloni, Rabinul sef al Israelului, Shlomo Goren, a repetat invataturile Talmudice despre rezidentii straini: ca iudaismul interzice ” garantarea oricaror drepturi nationale” acestora.El a hotarat ca o astfel de ” autonomie este echivalenta cu negarea religiei evreiesti”. (Nadav Shraggai, Ha’aretz, Oct. 14, 1992).
Subventia contribuabililor americani la asa-zisul ” US Muzeul Holocaustului ” in Washington, DC, este un alt indicator al formarii treptate a unei religii de stat evreiesti in SUA. Acest ” Muzeu al Holocaustului “ exclude orice referire la holocaustul savarsit de comunistii evrei impotriva crestinilor din Rusia si Euopa de Est, din 1917 incoace. Accentul muzeului este aproape in intregime indreptat spre suferinta evreilor.
Holocaustul savarsit de israelieni impotriva arabilor in Liban si Palestina incepand din 1948 nu va fi expus nicaieri printre exponatele acestui muzeu, care functioneaza mai mult ca o sinagoga decat ca un depozit de informare istorica obiectiva.
Prin aparitia rapida a acestuii aparent laic dar total omniprezent ” Holocaustianism ”- religia iudaica castiga enorm de multa putere si influenta, ca un suprem etos al omenirii si crezul ca ei sunt Poporul Sfant al lui Dumnezeu.
Legea evreiasca cere ca Crestinii sa fie executati
Savantii israelieni ai Torei au hotărât că: Tora sustine ca neprihanitii din toate natiunile au un loc in Lumea Ce Va Veni. Dar nu toate neamurile ( Gentilii) religioase castiga viata vesnica in virtutea respectarii religiei lor. …Si din moment ce Crestinii nu accepta Biblia ebraica ca adevar de la Dumnezeu, multi dintre ei ( aceia care accepta asa-numita divinitate a lui Iisus) sunt idolatri conform Torei, pedepsiti cu moarte si in mod cert nu se vor bucura de Lumea Ce Va Veni( viata vesnica).
– Israeli Mechon-Mamre website , June 26, 2000; 12 Hayyim Vital St., Jerusalem, Occupied Palestine. (“Mechon Mamre este un grup mic de savanti ai Torei in Israel) . [ Nota :am printat si salvat in fisierele noastre de pe hard disk o copie a acestor declaratii de la Israeli „Mechon-Mamre Torah Scholars,” asa cum a aparut ea pe site-ul lor web: http://www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm in 26 iunie 2000, in eventualitatea unor negari ulterioare sau al suprimarii articolului].