Prima pagină > Apusul, Atitudine, Ortodoxie, Video > În ce crede patriarhul Moscovei ?

În ce crede patriarhul Moscovei ?

Agentul secret „Mihailov” – actualul patriarh Kiril Gundeaiev al patriarhiei Moscovei – a mai tras o predică ecumenist-satanistă de o viclenie şi demagogie curat jidovească.

Iată descifrarea tradusă a vorbelor lui Kiril:

Poporul nostru este multinaţional şi iată, noi, reprezentanţii religiilor tradiţionale ale Rusiei, stăm în faţa voastră, în faţa întregului nostru popor, mărturisim că nici deosebirile religioase, naţionale, etnice nu pot să divizeze poporul nostru unit şi nici nu îl divizează. Îî divizează pe oameni păcatul, lipsa de credinţă, degradarea reperelor morale, dispariţia valorilor cînd omul se transformă în animal – iată ce îi divizează pe oameni, distruge ţesătura sănătoasă a relaţiilor sociale.

Din cele spuse de Kiril, rezultă că există ceva care „ne uneşte” şi care este mult mai important decît „religiile noastre”. Ce poate fi mai important pentru un creştin, pentru un jidov, pentru un musulman, pentru un budist decît propria sa credinţă? Ce este mai important pentru Kiril decît Hristos, decît Sfînta Treime – care îl uneşte pe el cu răstignitorii lui Hristos, cu cei care îl socot pe un oarecare Mahomed mai presus decît Hristos, cu cei care se închină la duhurile căzute? Noi cunoaştem ce uneşte o populaţie într-un stat – puterea politică, adică stăpînirea lumii acesteia. Dar cine este stăpînitorul lumii acesteia (Ioan 12:31)? Diavolul. Adică acest diavol îl uneşte pe Kiril cu ceilalţi, căci într-un stat ca Rusia în care ortodocşii sînt (1) băştinaşi, (2) majoritari şi (3) întemeietori ai acestui stat, puterea politică, dacă nu este a diavolului, conlucrează cu Biserica după principiile simfoniei, iar celelalte religii lucrează nestingherit printre adepţii lor respectînd totodată în spaţiul public religia ortodoxă. Deci Kiril ne îndeamnă prin cele spuse să vedem în statul antihristic de astăzi – singurul criteriu al unităţii oamenilor de diferite religii.

În loc să recunoaştem că credincioşii de diferite credinţe se deosebesc radical, numai ortodocşii avînd în credinţa lor iubirea pentru duşman, adică sînt deschişi pentru convieţuire, Kiril declară că religia nu-l deosebeşte, nu-l desparte de Berl Lazar (rabinul-şef al jidovilor din Rusia), de muftiu, de masoni, ci există ceva mai important, mai presus de Sfînta Treime care îl uneşte pe Kiril cu cei de altă credinţă. Unde încape Hristos în această mărturisire de credinţă a lui Kiril ?

Nu păcatul îi dezbină pe oamenii de diferite credinţe. Păcatul îi desparte pe oameni de Hristos, căci păcatul este exclusiv ruperea legăturii între omul creştin şi Dumnezeu. Căci, în multe cazuri, ceea ce este păcat pentru creştini este virtute la musulman, şamanist, budist, jidov şi invers. Lipsa credinţei adevărate, a credinţei dreptslăvitoare distruge omul. Aceasta o mărturisim noi, ortodocşii. Orice altă credinţă este pierzătoare, chiar mai grav decît lipsa ei.

Kiril singur lasă să se înţeleagă ce este mai important decît Hristos, decît Sfînta Treime: anume „reperele morale” şi „ţesătura sănătoasă a relaţiilor sociale”. Cu altă ocazie, în cadrul unei emisiuni-scandal (al 2-lea clip de aici ), Kiril, apucîndu-se de mîini cu reprezentanţii credinţelor iudaică, islamică şi catolică declară că el „cu catolicii, jidovii, musulmanii face parte împreună cu ei din acelaşi unic sistem de valori morale pe care ei împreună îl transmit lumii”. Este clar pînă şi unui copil că diferite duhovnicii generează diferite morale. Şi morala creştină este incompatibilă cu orice altă morală, după cum orice altă morală este incompatibilă cu morala creştină. Astfel, Kiril mărturiseşte că el crede într-un zeu al „reperelor morale” unice cu cele ale ereticilor şi necreştinilor şi că pentru Kiril este mai importantă stabilitatea relaţiilor sociale decît mîntuirea în Hristos. Această „pace şi linişte socială” (1Tesaloniceni 5:3) el o declară mai presus decît Hristos. Acest „sistem unic de valori morale” este subînţeles ca fiind o entitate metafizică a-toate-unificatoare, în care se regăsesc laolaltă şi creştinii, şi jidovii, şi ereticii, şi păgînii, şi necredincioşii. Aceasta nu este altceva decît biserica-trup al lui Antihrist, acea biserică al cărei părtaş se face Kiril patriarhul, acea biserică care umblă răcnind ca un leu să înghită tot creştinul (1Petru 5:8) dreptslăvitor din Biserica-Trup lui Hristos.
A se vedea şi:
Anunțuri
  1. Vasile
    4 Ianuarie 2010 la 22:45

    Mai, Cristofor. Trebuie sa faci un control psihiatric si tu si taticul tau, caci vad ca o iei razana serios. Interpretezi dupa bunul plac orice afirmati, numai ca ai motiv sa acuzi pe ierarhii canonic si sa-i lauzi pe falsii ierarhi de la Slatioara, pe care tare ii iubesti.
    Trebuie sa fii bolnav ca sa vezi peste tot numai masoni si jidovi, dar sa nu-ti pui deloc nadejdea in Domnul care a fagaduit ca Biserica Sa nu va fi biruita nici de portzile iadului.
    Deja obosesti lumea cu tampeniile tale. Ocupa-te si tu cu ceva mai serios!

  2. 4 Ianuarie 2010 la 23:05

    Vasile,

    situatia e simpla: ori arati prin ce anume „am luat-o razna”, ori vei fi cunoscut (in continuare) ca clevetitor.

    Deocamdata, „Vasile”, atat.

    P.S: Hristofor, nu Cristofor. Multumesc pt profunda intelegere!

  3. 4 Ianuarie 2010 la 23:16

    Vasile,

    Cred că nu trebuie sa-ti aduc aminte că biserica ortodoxa rusa este acuzata de serghianism si in plus de asta se mai afla si sub anatema ROCOR (biserica ortodoxa rusa din diaspora). Cred ca Hristofor nu sufera psihic asa cum ai spus, cred doar ca vede cu ochii duhovnicesti ceea ce se intampla.
    Pentru exemplificarea acestei postari a lui Hristofor iti mai ofer si eu o doza de „KIRILISM”. O poti vedea aici http://nihilsinedeo.4sql.net/2010/01/04/video-eresiarhul-kiril-al-moscovei-vanzand-ortodoxia-la-vatican/

  4. Valentin
    5 Ianuarie 2010 la 0:56

    LIPSA TRAIRII ORTODOXE – un interviu cu Klaus Kenneth
    Interviul de exceptie a fost realizat in exclusivitate pentru Radio Romania Actualitati si a fost difuzat in cadrul Emisiunii: Luminile Noptii, in data de 3 Ianuarie 2010.
    http://alleccssa.wordpress.com/

  5. nea Anderthal
    5 Ianuarie 2010 la 6:23

    Doamne Ajuta,
    Parerea mea: 1)Din cite stiu eu Biserica Rusa s-a reunificat anul trecut.Deci anatemele au cazut. 2)Patriarhul mi se pare suspect deoarece l-am vazut intr-o fotografie primind un mar de aur de la raabinu’ sef al Rusiei.Pomul dupa fructe se cunoaste.3)Stilistii la noi sunt sub anatema deorece n-au ascultat cind s-a schimbat calendarul.Nu s-a schimbat dogma,doar un calendar care a fost gresit de la inceput!Stilistii au fost spionii rusilor in timpul ultimului razboi(vezi pr. Ioanichie Balan pe net)Biserica Rusa recunoaste STILUL NOU in Romania si nu pe stilisti.4)Vasile, ceva este la mijloc,adica dusmanii ortodoxiei nu dorm!VEI VEDEA CURIND URMATOARELE LOR ACTIUNI !ECUMENISMUL ESTE EREZIA VREMURILOR NOASTRE !

  6. 5 Ianuarie 2010 la 18:39

    Andrethal,
    3) În ce an a fost dată anatema asupra „stiliştilor”?
    Calendarul şi pascalia gregoriană (Paştile sărbătorit anticanonic de BOR în anii 1926 şi 1929) au fost condamnate şi anatematizate de Sinoadele Pan-Ortodoxe de la Constantinopol din 1587 şi 1593; Sinoadele locale de la Ierusalim din 1670, 1903; Sinoadele locale de la Constantinopol din 1827, 1895, 1902 şi 1904; Sinodul local de la Petrograd din 1903; Sinodul local de la Bucureşti din 1903; Sinoadele locale de la Atena din 1903, 1921. La toate acestea adaugă anatemele asupra celor ce vor urma alt calendar decât cel patristic de la Întâiul Sinod Ecumenic, confirmate şi la Sinoadele Ecumenice II, III, IV şi VI. Cunoşti ca acestea să fi fost anulate vreodată? De consecinţe îţi dai seama şi singur.
    Şi apropo, a spune că un Sinod Ecumenic a adoptat ceva în mod greşit, este cel puţin îndrăzneţ, te îndemn frăţeşte să te fereşti de asemenea afirmaţii.

  7. 5 Ianuarie 2010 la 21:31

    bai NEANDERTHAL asa era ,mai bine sa te numesti parerea ta e alta vad, adika nu stiu dak ai pareri ADEVARUL nu sta in niste ierarhi care se dau pe fata lingusitori ai papei , si ,,stilistii,, cum le zici tu de fapt vrei nu vrei dar cam au dreptate . cerceteaza si tu canoanele bisericii

  8. Mos Ioan
    6 Ianuarie 2010 la 18:32

    @ Vasile, ( comentariul tau din 04 ianuarie 2010 10:45 p.m)

    Vasile baiatule, cred ca tu ai luat-o razna. Hristofor este sanatos tun, nu este bolnav pshihic, asa cum afirmi tu.
    Hristofor este un Om al lui Dumnezeu, care arata Adevarul celor care vor sa-L înteleaga. Se pare ca tu esti departe de Adevar, care este Hristos.
    Chiar nu vezi, nu simti, ca suntem înconjurati de Iude? Adica de jidovi, masoni….
    Nu vezi ce se întâmpla în jurul tau? Avorturile, drogurile, casatoriile homosexuale, alcoolul, sinuciderile, incestul, eutanasia, prostitutia, etc., de cine sunt legiferate ? Oare cei care trag sforile din umbra nu sunt, oare, jidovii, masonii ?
    Trezeste-te, taica, ia aminte la cei care ramân fara case, fara munca,etc.!!! Aproape toata populatia planetei este în mâna bancherilor, adica a jidovilor, a masonilor. Intelegi? Fii treaz si citeste istoria adevarata( trecuta si prezenta)!, nu pe cea traficata, tot, de ei.
    Vasile tu esti ori aiurit, ori esti un tradator. Tradatori sunt chiar în fruntea Bisericilor Ortodoxe. Patriarhul Kyril al Rusiei si Patriarhul Daniel al României sunt doi tradatori ecumenisti-satanisti. Ei si „Sfintele Sinoade” , împreuna cu ierarhii, preotii si diaconii care sunt de acord cu ei, toti sunt tradatori ai Domnului Hristos.
    Acestor dusmanii ai Crucii eu le spun: Plecati tradatorilor, duceti-va în pustii, în Siberia, si, pâna la sfârsitul vietii voastre, aici, pe pamânt, sa stati în post si rugaciuni, caci altfel focul iadului va va arde o vesnicie…….
    Serpi veninosi, ce sunteti, plecati si lasati locul celor care îl slujesc, cu adevarat, pe Dumnezeu!

  9. razvan
    6 Ianuarie 2010 la 20:35

    dardala, vad ca ai pe Fericitul Valeriu Gafencu la poza…am citit in indreptarul sau de spovedanie si la punctul 12 scrie asa: „12. Am crezut mai mult în calendar decât în învatatura Bisericii, tinând sarbatorile si posturile dupa calendarul vechi”…[un asemenea punct NU a fost gasit in indreptarul de spovedanie alcatuit de Sfantul mucenic Valeriu Gafencu – nota Hristofor]

    e oare falsificat? despre cartea Sfantului Ioan Iacob Hozevitul sunt de acord ca e cenzurata si ascunde scopul plecarii Sfantului in Tara Sfanta, ca din pacate si Prohodul si multe carti de cult 😦

    dar indreptarul asta nu cred sa fie schimbat…si eu imi pun problema calendarului si as fi foarte fericit daca BOR ar hotari intoarcerea la calendarul iulian, dar nu stiu ce zic, nu ma pot pronunta eu…Parintele Arsenie Papacioc zice de cei pe stilul vechi ca sunt schismatici (sau chiar eretici, nu mai tin minte exact cum a spus), dar nu pentru calendar, ci pentru ca fac botezul si cununia a doua oara celor care trec la ei, care e o mare greseala in opinia Parintelui…

    Gheron Iosif Isihastul a avut descoperire de la Dumnezeu cum ca zelotii nu au dreptate in privinta celor de pe stilul nou si dupa descoperirea dumnezeiasca avuta a reinceput sa-l pomeneasca pe patriarh si a ajuns la concluzia ca Tainele Bisericii Ortodoxe care a indreptat calendarul raman valabile (lucru de care s-a convins si uncenicul sau care a participat la slujba de la Marea Lavra unde a fost pomenit patriarhul ecumenic si s-a umplut de buna mireasma)…cei de pe stilul vechi spun ca parintele Ioanichie Moroi a fost inselat in descoperirea lui, dar si Gheron Iosif sa fi fost inselat?! ma cam indoiesc…

    si Sfantul Serafim de Sarov zicea ca harul lui Dumnezeu nu paraseste nici macar pe eretici, si ca si ei au pana la moarte sansa sa se mantuiasca daca se pocaiesc si revin la dreapta credinta…

    sincer nu stiu ce sa zic, ca e rau ca a fost schimbat calendarul asta e clar, sunt de aceeasi parere si eu, dar pana la a afirma ca BOR nu mai are Tainele valide e cale lunga…totusi si dupa schimbarea calendarului au continuat sa se faca minuni in bisericile care au adoptat schimbarea…de exemplu Sfantul Nectarie, cate minuni a facut pentru credinciosi, multi dintre ei greci, care au schimbat calendarul, si inca nu am auzit sa se arate Sfantul Nectarie cuiva sa spuna ca asta a fost o greseala care a alungat Duhul Sfant din Biserica Ortodoxa de stil nou…

    deci eu unul nu ma pot pronunta, nu acuz nici pe cei pe vechi, dar cred cu tarie si ca Dumnezeu nu ne-a lasat nici pe noi, cei pe nou…eu unul sincer iti spun, m-as bucura enorm, cea mai mare bucurie ar fi sa trecem iar la calendarul vechi, si pe langa asta sa iesim din miscarea asta spurcata „ecumenista” si din spurcatul consiliu mondial al „bisericilor”…

    referitor la subiect, la Patriarhul Kirill…e trist ce se intampla…mai ales cand imi amintesc cum l-a indemnat IPS Alexei pe Patriarhul Georgiei sa-l primeasca pe papa (prin 1997) cred, cu ce hotarare si cata ravna marturisitoare! Dumnezeu sa-l lumineze pe patriarhul rus, si pe al nostru si pe toti arhiereii orbiti de „ecumenismul” asta spurcat! Doamne ajuta!

  10. 8 Ianuarie 2010 la 1:32

    razvan,
    În primul rând, Valeriu Gafencu, basarabean fiind, nu putea scrie o asemenea aberaţie (a se studia despre rezistenţa contra stilului nou în Basarabia). Într-al doilea: cel puţin 3 persoane au negat faptul că îndreptarul Sfântului Valeriu ar conţine ceea ce zici. Dă-mi te rog datele privind ediţia cărţii pe care o ai: editura, anul, binecuvântarea etc.

    Cât despre Iosif Isihastul. Din materialul http://www.razbointrucuvant.ro/2009/11/02/pentru-cei-care-vor-sa-paraseasca-biserica-crezand-ca-asa-slujesc-lui-dumnezeu-gheron-iosif-ucenicii-sai-si-calendarul/ citim descoperirea primită de acesta: „Biserica se află la Patriarhia Ecumenică, la Constantinopol” – frază care în mod vădit este o erezie ce contrazice însuşi Crezul ortodox. Deci este evident că nu poate fi vorba despre o descoperire dumnezeiască.

    Cele spuse de Sfântul Serafim vădesc foarte clar că în rătăcire fiind – nu te poţi mântui, ci doar atunci când revii la credinţa cea adevărată, pocăindu-te pentru erezia sau schisma părtaş căreia ai fost.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: