Prima pagină > Ştiri > OLGUŢA va fi operată. Suma necesară a fost colectată!

OLGUŢA va fi operată. Suma necesară a fost colectată!

 Natalia, mătuşa Olguţăi, a transmis următorul mesaj:

Slăvit să fie Domnul!

Dragii mei fraţi şi surioare, vă aduc la cunoştinţă că Olguţa este internată în spital şi mîine va fi operată.
Cu ajutorul Domnului s-au strîns banii necesari pentru operaţie. Dar dacă cineva vrea să o mai ajute pe parcurs, o poate face oricînd!
Mulţumesc tuturor pentru ajutor! Mulţumesc creştinilor din toată lumea care s-au rugat pentru Olga, mulţumesc tinerilor ortodocşi din Mişcarea Noul Martir Valeriu Gafencu, băieţilor din Noua Dreapta, prietenilor, cunoscuţilor şi necunoscuţilor care au ajutat la colectarea banilor pentru operaţie. Domnul să vă răsplătească înzecit pentru tot binele făcut!

Să ne rugăm pentru Olga, acum are nevoie de rugăciunile noastre!

* * *

Hristos s-a înălţat!

Un copilaș nou-născut cu numele Olga (Gabriela Țurcanu în documente) are nevoie de ajutorul nostru.
Ea are doar 3 luni şi suferă de o malformaţie cardiacă congenitală complexă: MCC. Originea anormală a ramurei arterei pulmonare drepte din aortă. Hipertensiune pulmonară avansată. IC NYHA IV.

Tratamentul ei e posibil DOAR peste hotarele ţării.

Avem puţin timp!

Pînă la 10 iunie trebuie să fie operată!

Sînt nevoie de mulţi bani (medicii din Kiev au precizat suma de 12.000 euro)

Ajutaţi cum puteţi.

Ne puteţi contacta la numerele de telefon: 068059984 Natalia, 069592471 Ana – mama Olgăi.

Rugăm pe cei care administrează bloguri şi site-uri să răspîndească mesajul!

Vă mulţumesc! Domnul să vă aibă în pază!

Reportaj VIDEO;

Contul în lei (MDL)
BANCA DE ECONOMII S.A.
Filiala nr. 7 Călăraşi
c/f 1003600002549
bic BECOMD2X607
contul: 28093074983
nr. cont 644185
destinaţia plăţii: pentru Ţurcan Ana

Contul în dolari SUA ($)
BANCA DE ECONOMII S.A.
Filiala nr. 7 Călăraşi
c/f 1003600002549
bic BECOMD2X607
contul: 28092078401
nr. contului 589
destinaţia plăţii: pentru Ţurcan Ana

Contul în euro (€)
BANCA DE ECONOMII S.A.
Filiala nr. 7 Călăraşi
c/f 1003600002549
bic BECOMD2X607
contul: 28098079781
nr. contului 584
destinaţia plăţii: pentru Ţurcan Ana

Cei care doresc să trimită bani prin POŞTĂ la Oficiul 78, Bucureşti, aveti 2 posibilităţi:

– prin E Mandat şi banii ajung în 2-4 ore pentru un comision de 7 lei
– prin Mandat Online, banii ajung în 10-15 minute cu un comision de 11 lei

Cei care vor să depuna banii pe un cont la BCR:
-Cod IBAN: RO98RNCB0077025134590001
-Sucursala Bucuresti Politehnica

  1. Dana
    4 iunie 2011 la 20:22

    Am sunat la ambele numere si nu raspunde nimeni.As dori sa trimit bani prin western union. Cum sa fac sa ajut aceast copilas? Eu locuiesc in State.

  2. Dorin
    5 iunie 2011 la 2:33

    Mai încercaţi s-o sunaţi pe Natalia, mătuşa Olguţei, la +37368059984, căci ea e în Chişinău şi îi este mai uşor să participe la transfer. Dacă nici atunci nu reuşiţi, vă rugăm să-i scrieţi un mesaj pe mail la plugariov.natalia@gmail.com . Vă mulţumim pentru ajutor!

  3. Popa Marian
    7 iunie 2011 la 19:18

    Fratilor!specificati si moneda contului.

  4. 7 iunie 2011 la 19:22

    La care cont te referi, căci este indicat ?

  5. Popa Marian
    7 iunie 2011 la 19:52

    Pentru un transfer bancar international imi trebuie neaparat IBAN-ul si codul BIC/SWIFT. Sa nu uitati sa specificati moneda pentru fiecare cont,ca nu are cine sa ghiceasca in ce moneda sunt deschise conturile respective.

    Saraca Olguta.Doamne ajuta!

  6. Marian
    7 iunie 2011 la 23:11

    Eu am folosit,in final „MoneyGram”,serviciu care il puteti gasi la toate bancile.Atasez copia documentului si il trimit prin email la adresa plugariov.natalia@gmail.com.Cu nr de inregistrare din document, in 10 min. poate ridica banii de la orice banca.
    Am vorbit la tel. cu parintii fetitei si mi-au spus ca in noaptea aceasta pleaca la Kiev.Eu mai mult de atata nu pot ajuta.
    Am fost informat ca bancile din R.Moldova nu lucreaza cu cod IBAN,ceea ce mi se pare ciudat avand in vedere ca BCR are filiala la Chisinau.Asa ca s-au dus 9 € pe comision de transfer la MoneyGram.

    P.S.Contul BCR indicat mai sus nu are specificata moneda in care a fost deschis si nici codul BIC/SWIFT necesar pentru transferurile internationale.

  7. Dorin
    8 iunie 2011 la 15:49

    Mulțumim frumos pentru grijă și răspîndirea mesajului!
    Am reușit iată astăzi, miercuri, 8 iunie, să acumulăm întreaga sumă pentru efectuarea intervenției chirurgicale Olguței. Părinții și Olguța (Gabriela) sînt deja în Kiev și e foarte probabil ca mîine să fie operată.
    Așteptăm și noi, prietenii părinților, vești din Kiev despre starea Olguței cît de curînd.
    Mulțumim tuturor celor au contribuit financiar și prin implicarea personală la salvarea Olguței!
    Să dea Dumnezeu ca operația să decurgă cu succes și Olguța să se simtă bine postoperator. Vă vom ține la curent despre starea ei pe https://hristofor.wordpress.com/

  8. Sergiu
    8 iunie 2011 la 18:34

    O bătălie câştigată! Împreună am reuşit!
    Fiţi siguri că banii adunaţi pînă astăzi seara vor ajunge la Olguţa. Donaţiile care continuă să vină se vor folosi pentru perioada de după operaţie(medicamente, analize etc).
    Sunt 2 probleme cu transferul banilor:
    -Doamna Doina din Canada(Ottawa) rog să mă contacteze încă odată, în legătură cu transferul prin WU, pentru că a apărut o problemă cu numarul MTCN , cred că am greşit o cifră
    -Domnul Marian din Clinceni, Ilfov, care a trimis bani prin Poştă, Oficiul 66, trebuie să rectifice numele meu. OUS Sergiu.
    Domnul sa vă ajute şi să ne rugăm ca operaţia să decurgă cu succes.
    P.S. Contul este în RON, pentru cei din România.

  9. Cristina
    9 iunie 2011 la 6:16

    Eu am trimis azi prin http://www.riafinancial.com/ pentru cei care mai doresc sa trimita. Am avut nevoie de bani lichizi, numele (Natalia Plugariov) si numarul Nataliei de telefon, pt a-i transmite pin-ul tranzactiei; am platit o infima taxa pt tranzactie.

    Ce minune ca deja s-au strans banii, inainte de 10 iunie!

    Slavit fie Domnul!

  10. Cristina
    9 iunie 2011 la 6:27

    Cristina :
    Eu am trimis azi prin http://www.riafinancial.com/ pentru cei care mai doresc sa trimita. Am avut nevoie de bani lichizi, numele (Natalia Plugariov) si numarul Nataliei de telefon, pt a-i transmite pin-ul tranzactiei; am platit o infima taxa pt tranzactie.
    Ce minune ca deja s-au strans banii, inainte de 10 iunie!
    Slavit fie Domnul!

    scuze, am uitat cateva detalii:
    orasul Chisinau (Republica Moldova), banca Victoriabank , adresa Stefan cel Mare blvd 130… am trimis Euro, iar taxa a fost numai 7,99 dolari canadieni…

    „Credinta vede invizibilul, crede incredibilul si primeste de la Dumnezeu imposibilul!„

  11. Dana
    11 iunie 2011 la 4:57

    Ce veste minunata! Doamne Ajuta Olgutei!

  12. Cristina
    12 iunie 2011 la 7:09

    Am citit pe http://www.torrentsmd.com ca Olguta a fost operata cu succes! Asa-i? Slava Domnului!

  1. 4 iunie 2011 la 1:17
  2. 5 iunie 2011 la 2:55
  3. 11 iunie 2011 la 23:52

Lasă un comentariu