Prima pagină > Apusul, Ştiri > Cipul-ucigaş (încă) n-a trecut

Cipul-ucigaş (încă) n-a trecut

Un savant saudit (arab) a încercat să-şi patenteze în Germania cipul inventat de el, cu ajutorul căruia organele statului ar putea, conform declaraţiilor acestuia, să urmărească mişcările angajaţilor străini şi a „elementelor nedorite”.

Esenţa invenţiei constă în următoarele: cipul minuscul se inserează sub piele cu ajutorul unei injecţii. Sistemul global de sateliţi urmăreşte locul aflării omului cip-uit, spre exemplu, a unui lucrător străin sau a unui „terorist periculos”.

„Modelul B” al sistemului propus presupune şi inserarea sub piele a unei capsule minuscule cu cianură, care poate fi activată de la distanţă oricînd statul va considera de cuviinţă.

Cererea de înregistrare a patentei a fost depusă la Agenţia de patente a statului german în octombrie 2007. Patenta, în concordanţă cu legislaţia germană cu privire la dreptul de autor, a fost publicată peste 18 luni în baza de patente.

Autorităţile germane au respins însă înregistrarea oficială a patentei, motivînd acest pas prin aceea că aceasta „încalcă normele etice”…

Sursa: hitech.newsru.com

  1. Mirela
    20 mai 2009 la 15:37

    Rugaciune catre Prea Sfanta de Dumnezeu Nascatoare
    Cu care, precum spun unii, se ruga marele Grigorie Palama, Arhiepiscopul Tesalonicului, precum in viata lui se vede

    Fecioara Stapana, de Dumnezeu Nascatoare, ceea ce ai nascut pre Dumnezeu Cuvantul cu trup, stiu cu adevarat, stiu ca nu se cuvine, nici se cade, ca eu cel atat de desfranat cu ochi spurcati sa vad Icoana ta a celei Prea Curate, a celei pururea Fecioare, a celei ce ai si trupul si sufletul curat si nespurcat, si sa o sarut cu buze necurate si intinate, sau sa ma rog, ca cu dreptate este ca de mine cel desfranat sa se ingretoseze si sa ma urasca curatia ta; dar fiindca Dumnezeu pre care l-ai nascut s-a facut om ca sa cheme pre cei pacatosi la pocainta, pentru aceasta indraznind si eu sa ma apropii de tine cu lacrimi rugandu-ma: primeste aceasta marturisire a gresalelor mele celor multe si grele si o du unuia nascut Fiului tau si Dumnezeu, rugandu-te lui ca sa fie milostiv ticalosului si tavalitului meu suflet, ca de multimea fardelegilor mele sunt oprit a cauta la dansul si a cere iertare. Pentru aceasta pre tine te pun inainte solitoare si mijlocitoare. Ca multe si mari daruri dobandind eu de la Ziditorul meu Dumnezeu si uitandu-le pre toate, si nemultumitor aratandu-ma ticalosul, cu cuviinta m-am alaturat cu dobitoacele cele fara de minte si m-am asemanat lor. Aflandu-ma sarac de fapte bune, bogat de patimi, plin de rusine, lipsit de Dumnezeiasca indrazneala, osandit de Dumnezeu, facandu-ma de plangere Ingerilor, de ras dracilor, si de uraciune oamenilor, mustrat de stiinta, rusinat de lucrurile mele cele rele, si mai inainte de moarte fiind mort, si mai inainte de Judecata de sine-mi osandit, si mai inainte de munca cea fara de sfarsit de deznadajduire muncit, pentru aceea dar numai la a ta sprijineala alerg, Stapana de Dumnezeu Nascatoare, cel ce sunt dator cu nenumarati talanti. Cela ce intru dezmierdari cu curvele am cheltuit avutia cea pamanteasca, cela ce am curvit mai mult decat curva, cela ce am facut mai mult decat Manasi, cela ce m-am facut nemilostiv mai mult decat bogatul, cela ce sunt sluga lacoma, vas al gandurilor celor rele, visterie a cuvintelor celor urate si spurcate, strein de toata fapta cea buna.
    Miluieste-ma pre mine cel smerit, milostiveste-te spre mine cel neputincios, mare indrazneala ai la cela ce s-a nascut din tine, nimenea nu are putere precum tu, Maica lui Dumnezeu, ca toate le poti ca ceea ce esti mai presus de toate zidirile si nimic nu este tie cu neputinta, numai de vei voi. Deci nu trece cu vederea lacrimile mele, nu te intoarce de catre suspinul meu, nu lepada durerea inimii mele, nu rusina nadejdea mea cea catre tine, ci cu rugaciunile tale cele de Maica silind pre cea nesilita milostivire a Fiului tau celui bun si Dumnezeu, invredniceste-ma pre mine ticalosul si nevrednicul robul tau sa-mi iau frumusetea mea cea dintai si dintru inceputuri, si sa lepad grozavia patimilor, sa ma slobozesc de pacat si sa ma robesc de dreptate, sa ma dezbrac de spurcaciunea dulcetii celei trupesti si sa ma imbrac intru sfintenia curateniei celei sufletesti, sa mor lumii si sa viez faptei celei bune.
    Calatorind eu, impreuna calatoreste cu mine, pre mare inotand impreuna inoata, pribegind, intareste-ma; necajindu-ma, mangaie-ma; imputinandu-ma la suflet imbarbateaza-ma, bolnavindu-ma vindecare imi daruieste, nedreptatindu-ma izbaveste-ma, napastuindu-ma indrepteaza-ma, spre moarte primejduindu-ma degrab apucand scoate-ma, vrajmasilor celor nevazuti in toate zilele infricosat ma arata, ca sa cunoasca toti cei ce cu nedreptate ma tiranisesc al cui rob sunt eu. Asa buna Stapana de Dumnezeu Nascatoare, asculta ticaloasa mea rugaciune, si nu ma rusina de nadejdea mea cea catre tine, ceea ce esti dupa Dumnezeu nadejdea tuturor marginilor pamantului. Fierberea trupului meu stinge-o. Viforul cel cumplit din sufletul meu potoleste-l. Mania cea amara imbanzeste-o. Trufia si mandria pererii celei desarte din mintea mea sterge-o. Nalucirile cele de noapte ale duhurilor viclene si bantuielile cele de ziua ale gandurilor necurate, din inima mea imputineaza-le, invata-mi limba sa graiasca cele de folos; povatuieste-mi ochii mei sa vada drept faptele bune cele adevarate, picioarele mele indrepteaza-le sa alerge fara de impiedicare pre calea cea fericita a poruncilor lui Dumnezeu. Mainile mele fa-le sa se sfinteasca, ca cu vrednicie sa le ridic pre ele catre cel Prea Inalt. Curateste-mi gura mea ca cu indrazneala sa chem. Tata pre Dumnezeu cel infricosat si preasfant, deschide-mi urechile mele ca sa aud simtitor si ganditor cuvintele cele mai dulci decat mierea si fagurul ale Sfintelor Scripturi si sa vietuiesc dupre dansele, intarindu-ma de tine.
    Da-mi vreme de pocainta, de intoarcere a gandurilor, de moartea cea de naprazna fereste-ma, osandit de stiinta fiind izbaveste-ma, si mai pre urma de toate fii langa mine la despartitura sufletului de ticalosul meu trup. Sila cea nesuferita lesnindu-o, durerea cea nespusa usurandu-o, stramtoarea cea nemangaiata mangaindu-o, de fata cea intunecoasa a dracilor izbaveste-ma, de cercarea cea prea amara a vamesilor celor din aer si stapanilor intunericului slobozindu-ma, si zapisele pacatelor mele celor multe rupandu-le. Cu Dumnezeu ma imprieteneste, si bunatatilor celor vesnice si nestricacioase mostean pre mine ma fa.
    Aceasta marturisire iti aduc tie Stapana mea, de Dumnezeu Nascatoare, Lumina ochilor mei celor intunecati, Mngaierea sufletului meu, folositoarea si nadejdea mea cea dupre Dumnezeu, pre care cu blandete primeste-o si ma curateste de toata spurcaciunea trupului si a duhului, si ma invredniceste in veacul acest de acum fara de osanda sa ma impartasesc cu Sfantul si prea Curatul Trup si Sange al Fiului si Dumnezeului tau, iar in cel ce va sa fie, cu cina cea prea dulce si cereasca a desfatarii Raiului, unde este lacasul tuturor celor ce se veselesc. Ca aceste bunatati dobandindu-le eu nevrednicul, sa se slaveasca in vecii vecilor prea cinstit si de mare cuviinta numele Fiului si Dumnezeului tau celui ce primeste pre toti cei ce se pocaiesc din tot sufletul, pentru tine ceea ce te-ai facut mijlocitoare si chezasuitoare tuturor pacatosilor. Ca prin tine prea laudata si prea buna Stapana, se mantuieste toata firea omeneasca, laudand si binecuvantand pre Tatal si pre Fiul si pre Sfandul Duh, Treimea cea Prea Sfanta si de o fiinta, totdeauna, acum si pururea si in vecii vecilor, Amin.

  2. 21 mai 2009 la 19:28

    Este cert ca cipul, odata introdus in organism, va influenta prin diferite metode sanatatea individului, ducand pana la exterminarea fizica. Asta e scopul final, nu?

  3. 21 mai 2009 la 19:31

    Intr-o oarecare masura e asa. Daca individul este ascultator de sistem atunci nu e nevoie de slabirea sanatatii sau exterminarea acestuia. Mai eficient este folosirea acestuia in masinaria sistemului.

  4. 22 mai 2009 la 13:56

    da rau ,iadu il asteapta p asta dak nu se leapada de facut cipuri !!

  5. 19 iulie 2009 la 16:35

    microcipul nil va inplanta atunci cand sunt la apogeu ceia ce au randuit satanel cu lumea moderna de astazi care asteapta pe anticrist facatorul de pace (cel mincinos) ca zice Iisus hristos ca la vremea de apoi vor veni multi hristosi mincinosi si se cam vad .Sunt acei ce lupta pentru globalizare pentru Egumenism pentru unirea tuturor credintelor ca si cum ai lua niste mere stricate si le asezi langa cele bune va faceti griji cu cipul ca nul primiti mai bine sa ne rugam lui dumnezeu sa ne dea intelepciune sa vedem adevaratele minciuni .Stiati ca cei ce au murit de gripa porcina sunt acei ce siau facut vaccinul. La noi poate pune cipul in loc de vaccin e omorarea sufleteasca a cea mai ramas sfant pe pamant .Dupa samitul din toamna G20 se vrea sa se faca al 8 sinod egumenic parerea mea e inceputul sfarsitului practic vor sa rupa si Rusia din credinta cea adevarata care in perioada comunismului a dat cei mai multi martiri acum cu aceste mijloace marsave vor sa schimbe tot din bine in rau si au reusit .Speranta noastra nu e perduta vor veni in acele vremuri tulburi pentru noi SF. ILIE si ENOH dar si sf. AP. IOAN care vor lupta pentru adevar dar care trebe sa si primeasca moartea de la anticrist. O mica paranteza fac vedeti cate filme cu eroi se da nu numai pentru copi ci si pentru noi sa fie oarecum stirbita aceasta venire a celor 3 sfinti care au fost luati la cer dar de care nu sa vorbit prea des tocmai ca atunci cand vor veni sa treaca neobservat aceste fapte si noi sa ramanem in mincinile care se zic prin masmedia zi de zi .Ce ne ramane decat sa fim intelepti nu sa ridicam sabia ci sa fim intariti in credinta lupta noastra tre sa o dam cu trupul nostru cel patimas care ne trage in jos de la inparatia lui dumnezeu si sa ne lumineze Dumnezeu mintea pentru a nu primi aceste micro-cipuri Amin.

  6. dd
    16 iulie 2013 la 20:27

    Vad ca noi toti ne plangem mereu asteptand sa vedem ce are sa fie,ce va fi si ce nu va fi,daca vom avea microcip sau nu ; uneori rugandu-ne sa ne pazeasca Maica Domnului de vremurile de sfersit,dar fara sa facem ceva concret sa ne aparam identitatea si libertatea individuala!
    In primul rand ce inseamna un cip= bucată mică de material semiconductor pe care se formează simultan componentele unui circuit integrat capabil sa stocheze anumite date referitor la persoana respectiva,inclusiv citirea acestor date de la distanta printr-un sistem wireless,sau care pot permite localizarea persoanei respective! Cantitatea imensă de date cerută de o astfel de dezvoltare a industriei cipurilor RFID face absolut necesară existenţa unor gigantice baze de date unde se vor stoca informaţiile de pe cipuri, tranzacţiile financiare, rutele de călătorie, timpul petrecut în anumite locuri şi alte date ce vor fi folosite după bunul plac al posesorilor acestor baze de date. Conectarea acestor imense baze de date cu bazele de date personale aflate în evidenţa statului sau ale unor terţe companii duce la controlul total asupra individului. Problema este ca aceste microcipuri nu ar dauna individului,daca ele s-ar folosi intr-un mod pasnic si pozitiv cu scopul real de indentificare a fiecerei persoane in parte,dar cea mai importanta problema pe care o urmaresc aceste organizatii masonice evreesti este controlarea omului prin toate mijloacele posibile ;intr-un cuvant lipsirea de libertate,sau uneori se urmareste distrugerea lui chiar la modul propriu!
    Stau si ma intreb uneori daca toate aceste lucruri sunt cat se poate de clare si evidente, cate persoane au reusit sa se opuna in adevartul sens al cuvantului,cate demonstratii masive au fost impotriva acestor lucruri,asa cum s-a intamplat in decembrie ’89!Din aceste lucruri reiese noi suntem un popor dezbinat nu suntem destinati sa luptam pt o cauza unica ce ne foloseste tuturor!Cate demonstratii au avut fracezii referitor la legalizarea casatoriilor pers. de acelasi sex si cate am avut noi in Romania!???

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu